Rangordning på mina hästar

Den som önskade detta inlägget var Linnea moondotter som bloggar HÄR 


Detta var ett väldigt jobbigt inlägg att göra, jag hatar att bestämma vilken jag älskar mest och minst då jag älskar dom alla!

Men jag har gjort och tänkt och kämpat för er skull.

Snowgaze - hon är ju såklart etta då hon följt med mig genom alla uppdrag och alla strider och alltid ställt upp för mig, hon är och kommer alltid vara mitt allt även om jag har "finare" hästar så är hon speciell

Silverpearl - Jag har länge velat ha en vit häst och Pärlan är verkligen en favorit i mitt stall - hon passar i allt och hon är så vacker, hennes steg är amazing och hon är stor som en frieser men inte alls samma känsla som dom.

Goldeye - Alla vet att han länge varit en favorit hos mig, goliat syntes mycket i min blogg förut då jag ungefär alltid red honom - mitt allt. Det är en häst jag aldrig kommer att tröttna på!

Frostriver - Också legat mig varmt om hjärtat väldigt länge, jag har älskat denna tjejen sedan den dagen hon kom till jorvik och hon är så himla vacker. 

Southrain - Hon betyder mycket för mig då hon är döpt efter en underbar IRL häst som jag verkligen älskar. Hon är även så underbart vacker i mina ögon, love♥

Thundersmash - Jag älskar svarta hästar sedan jag såg filmen flicka och tellus är verkligen en dröm för mig, Dock så ligger han inte mig lika varmt om hjärtat som de föregående hästarna.

Coralwalker - Collin är en riktigt vacker häst men han var inte lika planerad som dom andra och inte lika mycket amanda häst . trots att jag älskar honom hamnar han längre ner tyvärr.

Foxchaser - Felix var ögongodis från den första början men han är den jag älskar minst då han är för vit för min smak och jag skulle hellre äga den andra svartvita som min felix. tyvärr. Jag gillar inte heller svansen längre. Så han blir den jag gillar minst - sorriii. 

Men jag älskar alla mina hästar och kommer alltid stå fast vid de. :D

Postat av: Beatrice Youngforest

Finns det hästar o köpa som kostar jorvik shillings isf var? <3

2013-11-01 @ 09:48:02
Postat av: Ellen Nightyard

Kan du kanske någon gång göra ett inlägg på de hästar du haft? :)

2013-11-10 @ 20:59:42
Postat av: Tyra Hawknight

Å herregud! Min starthäst heter också frostriver! det var coolt, fast jag antar att det är ett hyfsat vanligt namn, med tanke på hur fint det är :)
/Tyra

2013-12-04 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0