Sadelgjord på NPC

Sedan man kom in på norra Skördebygden så kan man se olika NPC rida runt - Det gör så hela stället livas upp och det känns mer verkligt på något sätt, älskar det. Om man tittar lite nogrannare på dom så kan man dock se att dom sitter lite konstigt och inte har några tyglar? (se bilden under), men allt kan inte vara perfekt.

Det som mest fångade mitt intresse när jag för första gången såg en var dethär:
Dom har Sadelgjord - Kanske är det påväg så vi kommer ha det med? Kanske så man får köpa en själv precis som en filt t.ex och sätta dit på hästen som all annan utrustning. Då får man själv välja färg och matcha till sin outfit. Skulle vara ganska grymt ändå. Jag tror det kommer att komma något liknande eftersom att dom verkar ha fått till det med NPC så borde dom få till det för oss spelare med - NPCerna rör ju sig ;)

Vi får väl se vad som händer - only the future knows

Postat av: jasmine kittengirl

Aa håller med :P

2013-10-26 @ 14:08:56
Postat av: Haley (Harley ehehehe )

Haha tycker det är så fult att dom har sadelgjord men inte tyglar :P

2013-10-26 @ 16:03:54
Din bloggadress: http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Josefina Bravewater

I det gamla star stable alltså det som man inte kör online på så har hästarna sadelgjord. Så jag tror att det inte kommer att komma sadelgjordar för då hade det nog redan funnits eftersom att dom redan har mallen från star stable höstryttarna och så vidare.

2013-10-26 @ 17:52:07
Din bloggadress: http://lifeinjorvikcity.blogg.se
Postat av: Anna Waterdawn

Har inte märkt det förens du sa det HAHAH

2013-10-26 @ 18:06:21
Din bloggadress: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad står npc för?

Svar: Non playing character
Amanda ~

2013-10-26 @ 18:49:14
Postat av: Meja Flowerdawn

Justins häst har och har alltid haft sadelgjord, tror Lorettas också har det :D

2013-10-27 @ 08:58:43
Postat av: Ruby Goldbear

Ja håller helt klart med!! ;) jag tycket man borde kunna he tex martingall eller svanskappa också! :)

2013-10-29 @ 16:14:57
Din bloggadress: http://starstableruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0