Södra jorvik är snart här!

Nu har dom uppdaterat kartan så man ser Jorvik stallet och lite andra ställen ifrån södra jorvik, Nu känns det som att det är väldigt nära och jag längtar ihjäl mig så himla mycket OMG♥♥
Gröndal, de glömda hedarna, Jorvikstallet,paddockön, Jarlaheim och skördebygden är de som nu syns på kartan och har blivit färgat, och på bron så är det ett tecken att man inte kan komma över ännu, KANSKE NÄSTA VECKA? Eller nån gång denna månaden så kommer man över? SÅ HIMLA TAGGAD *panikar*

Postat av: ARNE

JAG VILL IN TILL GRÖNDAL OCH JORVIK STALL.

2013-10-02 @ 14:02:56
Din bloggadress: http://silverforestriders.bloggo.nu
Postat av: Anonym

jarlaheim tror jag c:

2013-10-02 @ 14:27:21
Postat av: mollyyyyy

aaah omgomgomg

2013-10-02 @ 15:15:41
Din bloggadress: http://enssblogg.blogg.se
Postat av: Claudia Winternight

KOLLA!! STÖRRE OMRÅDE I GÅD OCKSÅ :D :D :D

2013-10-02 @ 16:05:44
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Evelina Blomqvist

Hej!

Jag sitter sååååå fast i spelet, kan du kanske hjälpa mig? Har fått i uppdrag att hitta fyra stenar - som jag hittat - och Elizabeth i Valedale säger att jag ska leta upp en Druidsten/runsten och läsa på den nu, men jag hittar verkligen inte stenen. Har suttit fast i snart två veckor och håller på att bli tokig. Vet du vart den finns, eller hur man gör?
:)

Svar: jag vet vart druidstenen finns ja! Men vet inte hur man ska förklara :s
Amanda ~

2013-11-01 @ 18:14:01
Din bloggadress: http://epicevelina.blogg.se/
Postat av: Evelina Blomqvist

Okej, vill du försöka? :)

Svar: kan lägga upp bild? :)
Amanda ~

2013-11-01 @ 20:04:55
Din bloggadress: http://epicevelina.blogg.se/
Postat av: Evelina Blomqvist

Det vore sååååå snällt :D

Svar: uppe! :D
Amanda ~

2013-11-02 @ 19:06:09
Din bloggadress: http://epicevelina.blogg.se/
Postat av: Alva Fredriksson

Kan du hjälpa mig med runstenens hemlighet jag har hittat alla runstenarna men jag måste hitta druidstenen vet du vart den är

2014-01-17 @ 13:32:00
Postat av: Stephanie.

Vart finns den där druidstenen? Kan du hjälpa mig lösa runstenens hemlighet? Snälla hade blivit jätte glad!

2014-06-01 @ 14:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0