Tvillingoutfit med Anna

Inatt var jag ute på lite shopping då jag kände att jag behövde uppdatera min garderob lite. Jag hade länge spanat på 2 saker i gåd som jag aldrig köpt så de var de första jag bestämde mig för att köpa. När jag kollat flera gånger i alla affärer i GÅD och köpt de jag ville ha och gav med mig själv på att köpa så red jag, Anna och Nicho till Vingården där nicho drog. Jag kom till shoppen med "gubbbyxor" och kom på att typ ingen har dom. Därav bestämde jag och Anna oss för att köpa dom och göra en tvillingoutfit - och blev den inte snygg ;)

Postat av: Exenzia

Smexiiii 8D

2013-10-27 @ 14:37:05
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Lara Mcfield

SNYGG

2013-10-27 @ 20:51:22
Postat av: Bells :D

Härlig bild! ♥️

2013-10-28 @ 12:18:27
Postat av: Anonym

Kan du skriva vart du köpte sakerna? Snyggt

2013-11-11 @ 15:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0