Välkommen lilla prins!

Inatt så blev det att jag fastnade vid SSO till väldigt sent, jag träffade nämligen på Regina, vi red och kollade på den vita andalusiern då hon funderat länge på att köpa den, jag kunde inget annat än att tjata på henne att hon MÅSTE göra det för jag är totalt beroende av min, Pärlan är ju så vacker!

Vi bytte senare konton då regpeg skulle provrida min och då träffade jag på Emma Southlord i hennes klubbchatt, vi pratade massor och sedan kom hon och joinade oss och vi hade väldigt kul tillsammans, Att jag inte umgått med som såhär tidigare! 8'D

Vi lyckades övertala Regpeg om att köpa hästen och ni kan ju gå in och kolla vad det blev för namn på Regpegs blogg HÄÄÄR och ni borde även kolla Emmas blogg HÄÄÄÄR
Bytte även man på Pärlan till det långa, *vill nog byta tillbaka till kort*

Okej,
om REGINA och EMMA får över 100 unika styck, så ordnar jag fram någon tävling innan månaden är slut! Besök HÄR och HÄR 8'D

Postat av: reg

Haha sjukt nöjd :D

2013-10-14 @ 19:19:44
Din bloggadress: http://www.eastwright.blogg.se
Postat av: Emma

Winnie var verkligen ett bra köp enligt mig, verkar som att reggan blev nöjd också :3

Jag har haft 125 unika idag :O

2013-10-14 @ 23:41:35
Din bloggadress: http://emmut.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0