Championaten har spårat ut

I onsdags efter uppdateringen verkade det ha blivit mycket strul i spelet, servern var nere längre än vanligt då de flyttat sina servrar som verkade leda till strul och det har dykt upp mystiska saker. Men en av sakerna som jag märkt av själv är att championaten går ovanligt sent. Igår så kom det upp att det skulle vara ett championat vid 24:00 och så har det aldrig varit innan. Folk har även inte fått sina priser som de vunnit i championaten. 

Det har även blivit strul med att natten inte dyker upp förens sent, det är fortfarande ljust för mig inne i spelet när detta inlägget skrivs, så jag undrar om de inte råkat flytta fram tiden eller så, då har championaten kanske också flyttats fram så de är senare, fast jag vet inte om de har varit 18:00 och 20:00 som normalt.

Tror iallafall att detta kommer att fixas på onsdag, så vi får stå ut tills dess ;)

Postat av: Sasha Rainnight

Jag har även lagt märke till att det inte heller blir ljust för än vid elva, tolv när det innan var så att det blev ljust redan vid sju... o.O

2013-09-22 @ 10:23:09
Din bloggadress: http://sasharainnight.blogg.se
Postat av: Amanda Lightningfield

hoppas det inte händer igen <3

2013-09-22 @ 13:45:15
Din bloggadress: http://Lightningfields.blogg.se
Postat av: Cornelia Silvernight

Hej! Jag fattar vad du menar. Jag var inne på SSO kl 07.30 idag och då var det fortfarande nattsvart.

2013-09-22 @ 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0