De nya ponnysarna och uppdragen

Idag så kom dessa vackra ponnysarna till oss här på jorvik. Jag tycker att dom är supersöta verkligen och hade gärna velat ha den till höger. Dock så är inte ponnys på SSO min grej då jag redan tycker orginalhästarna är sega och sen passar jag inte i den storleken till häst. 

Dessa skönheter fyllde upp 2 tomma platser på båten med alla ponnys och det återstår nu 4 stycken. Frågan är om de kommer att komma ponnys nästa gång det kommer hästar med? då blir jag faktiskt lite besviken eftersom jag inte vill ha en ;)

Det var inte bara ponnysarna som kom utan de kom även ett ponnyrace, för att göra detta race och uppdragen så MÅSTE man äga en ponny, detta tycker jag är så himla dåligt då uppdragen ger en spelare XP och det är inte alla som vill ha en ponny i sitt stall. Jag tycker att SSO går för långt. Visst att dom vill ha in pengar och att man ska köpa SC för att köpa en ponny, men de finns BARN som spelar och jag tycker inte det är okej. 
Hade jag varit en av utvecklarna till spelet så hade jag låtit folket göra klart uppdragen men sedan att inte racet går att köra om man inte har en ponny. :)
Jag tänker INTE köpa en ponny för att kunna göra uppdragen, glöm. och tack, där förlorar jag XP för att jag sparar mina Star coins till saker jag vill ha ;)

Postat av: Exenzia

FLAX LEVERFÄRGADE FUXEN/SILVERSVARTA.
Håller helt med dig annars.

2013-09-18 @ 19:12:53
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Sofia Goldwood

Så klart min lilla kille en brun lite rackare! c;

2013-09-18 @ 19:16:09
Din bloggadress: http://sofiagoldwoodstarstable.blogg.se
Postat av: Zoe Yellowtree

silversvarta blir min i helgen :D
inte för att gjöra uppdraget
joo men kanske men den var endå så himmla söt...

2013-09-18 @ 19:37:49
Postat av: Saga Northbell

Jag köpte den ljusa, så jäkla söta båda två! :3

2013-09-18 @ 20:14:51
Postat av: Filippa Goldforest

Håller med dig! :/ SSO börjar gå för långt. en KATT kostar exempelvis 300 SC!? Inte bara med uppdragen..tycker att de går för långt. yep.

2013-09-18 @ 20:56:48
Din bloggadress: http://lifewithjorvik.blogg.se
Postat av: Reggan

Håller helt och hållet med dig mandis, det är galet!! :/

2013-09-18 @ 23:13:23
Din bloggadress: http://www.eastwright.blogg.se
Postat av: Emma Shortroad

Tycker båda är super fina, men jag har mer känsla för Flaxfux Paganén :p

2013-09-19 @ 19:01:15
Din bloggadress: http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Linda Youngwood

Vad jag märkt så är det ändrat nu! :D

2013-09-20 @ 01:45:45
Din bloggadress: http://lindayoungwood.blogg.se
Postat av: Abril Riverwright

Jag tycker inte att det är fel att det finns ett ponnyrace. bara kul om man har en ponny och att den kan få tävla med andra ponnys. och tänk att det finns så många andra championat till dem som inte har en ponny. Det var liksom mer orättvist när testryttarna fanns och mest dem kända fick 5000 star coins och kanske inte änns köpte hästarna utan köpte kläder och andra saker, än den här lilla ponnyrace-saken.

Svar: jag sa inte ens att det var fel, utan bara att det var fel att man måste ha en ponny för att slutföra uppdragen :)
Amanda ~

2013-09-24 @ 12:53:28
Din bloggadress: http://abrilriverwrigt.bloggo.nu
Postat av: Abril Riverwright

fasst håller med dig med det här med priserna. det kostar typ 500 sc om man vill köpa en liten deluxe ytrustning i the fashion barn. Hur dyrt som helst och att de lurar folk att köpa HUR MYCKET SC SOM HELST.
Allt blir bara dyrare och dyrare

2013-09-24 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0