Funderingar kring hästköp

Av alla hästyar som just nu finns på jorvik så finns det nog bara en häst jag skulle vilja ha. Jag älskar Wilda hästen men den är inte den hästen jag vill ha. 

Under flera år har jag varit svag för skäckar, så jag blev så himla lycklig när painhästarna kom och jag ville ha de flesta, men man kan ju inte bara köpa för man tycker dom är söta utan man får verkligen vara SÄKER: det är så många fler hästar som kommer och det finns endast 8 platser i ens stall, man får hoppas att de utökas någon dag.
Hästen som jag tycker om väldigt mycket och har gjort sen dag 1 är detta fina paint sto
Dock så kommer jag inte att köpa henne på länge om jag nu skulle köpa henne. Jag måste spara upp mina starcoins länge innan och sedan måste vi få utökat stall isåfall. Men hon är väldigt vacker, tur att man kan rida och kolla på henne när man vill♥

Postat av: ebba guldwater

hur gör du så det blir en bildspel i din header?

2013-09-29 @ 19:44:49
Din bloggadress: http://ebbasstarstableonline.blogg.se
Postat av: Haley Rainstorm

Du kan få min Paint? (tänk vad smidigt det skulle vara om man bara kunde ge bort hästar? ^^ ) Kommer nog att sälja honom om jag behöver mer plats i stallet, vet inte varför men har inte fastnat för honom alls -_-

2013-09-30 @ 02:47:11
Din bloggadress: http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Jenny Skydawn

Väldigt mycket rida HAHA man ser Felix <3

2013-09-30 @ 07:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0