Södra jorvik ~ förväntningar

I flera månader nu har längtan efter södra jorvik bara blivit större och större, förväntningarna är stora och många. 
Jag hoppas på att detta kommer att vara ett väldigt stort område med MÅNGA affärer och nya funktioner. Kanske finns det en stor och vacker galoppbana, åh vad mysigt det skulle vara. Jag skulle väldigt gärna också vilja ha ett badställe, ett ställe där inte simmätaren kommer upp, som en liten sjö. Dock tror jag inte att detta kommer att hända. Jag är så himla spänd på vad som är där på andra sidan, vad tror ni och vad hoppas ni på?

Den dagen man kommer över till Södra jorvik hoppas jag på att all denna väntan har varit värt det, för den har varit så himla lång. 

Man kan se en bit av södra jorvik genom att följa vattnets kant, där kan man bland annat se lite vägar, svamp, stenar osv.. och nytt kommer det ju hela tiden!
åh dessa träd♥♥♥

Postat av: nichole starrock

Hej manda! Kommer nog komma lite försent till hopplektionen idag! :3

2013-09-12 @ 17:43:20
Postat av: Anonym

Det finns faktiskt en riktig sjö på jorvik c: Den ligger i bergen ovanför fg o man kan se den om man gör flygbuggen ♥

Svar: dock är det dinodalen eller ngt annat ;)
Amanda ~

2013-09-12 @ 20:00:45
Din bloggadress: http://easthill.bloggo.nu
Postat av: johanna yellowwood

Jag längtar också! Jättemycket. jag vill verkligen till södra Jorvik så snart som möjligt:)

2013-09-13 @ 13:47:13
Din bloggadress: http://yellowwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0