Bandit & Wilma

När Wilma flyttade till den nya gården så skulle hon envist köpa två hästar direkt. Hon fastnade direkt för Bandit och Amidala som stod på ett populärt föräljningstall i appaloosa plains. Trots att hästarna var högre utbildade än henne så skulle hon tvunget ha dom. Hon kände att hon skulle kunna lära sig av dem och sedan kan de utbildas vidare tillsammans - en tränare det skulle behövas.

Redan några dagar efter hemkomst så var de igång med träningen för fullt. Wilma hade fått ett schema att följa av en tränare som varit på gården och gett henne tips under en träning med Amidala. 
Men nu var de Bandits tur att komma ut och träna hoppning igen efter en lång paus, de började lite lägre och jobbade sig uppåt. Dock så var bandit inte lika lugn som amidala. Han har väldigt mycket energi och svårt att lyssna på ryttaren vilket leder till missförstånd.
Men efter lite mer jobb så hittade Wilma "knappen" och de kände att de hittade varandra mer och mer för varje steg dem tog. 

Bandit hade tränats vädigt mycket i hoppning förut så det skulle inte vara några problem - och Wilma som tränat höga klasser som yngre visste hur hon skulle göra. Allt hängde på att de skulle kunna hitta varandra innan och inte bli sure och göra träningarna tråkiga. 

De lyckades iallafall ta sig över ett hinder på 1 meter.
Bandit hade dock andra planer än att hoppa, att skutta och testa Wilma var det som han ville. 
Wilma lyckades tillslut skritta av och sedan bar de in i hagen istället, där det blev lite gos och fotografering istället.


Idag har mest varit simsdag så ett till simsinlägg fick ni! :D

Postat av: Nathalie Lightforest

Hur fick du hästen att bocka? Haru laddat in det nånstans?

2014-04-26 @ 07:53:50
Postat av: Bella Seaside

Jag bara njuter av dina Sims inlägg :) Du får mig verkligen att vilja läsa vidare!

2014-04-26 @ 08:56:33
Din bloggadress: http://starstableryttarna.blogg.se
Postat av: Tiffany Lightside

Det är en pose som man kan ladda hem. Men för att den ska komma till spelet så måste ladda hem poseplayer. :)

2014-04-26 @ 09:35:05
Postat av: Saga Sunstar

Jag ÄLSKAR inlägg med ts3,åh har bara väntat XD

2014-04-26 @ 09:38:43
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur kan man ha fler hästar än en?

2014-04-26 @ 13:10:06
Postat av: Anonym

Såg att du skrivit på ett annat inlägg att du använde "Master Controller".

2014-04-26 @ 14:27:21
Postat av: Natta L

Tack Tiffany😘

2014-04-26 @ 14:29:34
Postat av: Lucy lightlake

Hej kan du skriva några ba sidor man kan ladda ner saker ifrån?:) och hur gör man så man tex får flera olika sorters idrottskläder?❤️ Tacksam för svar. Ha en bra dag❤️

2014-04-26 @ 14:56:55
Postat av: Michelle

Lucy Lightlake: du klickar på en garderob och trycker sedan på planera tror jag :)

2014-04-26 @ 15:48:04
Postat av: Alina Bravedawn

Hahaha !!! ♥ Fina hästar

2014-04-26 @ 16:54:06
Din bloggadress: http://alistarstable.blogg.se
Postat av: Tove Moonstar (hår tov)

Lucy Lightlake: En bra sida att ladda ned saker ifrån är: thesimsresource.com :) Jag har laddat ned mycket därifrån, och det funkar galant!

2014-04-26 @ 19:39:44
Postat av: Hanna Skyforce

WCIF: hindrena?
Btw. Älskar verkligen dina sims inlägg:)

Svar: Åh tack! Jag sparar dock inte alla sidor jag hittar allt på, sorri :c Googla - thats what i do
Amanda ~

2014-04-27 @ 19:34:38
Postat av: Klara

Var har du hittat benskydden? Guuuud, jag dör så snygga!

2014-04-27 @ 21:57:20
Postat av: Sofie

Skulle du kunna göra en guide på hur man laddar ner och installerar poseplayer? :3 Det skulle värkligen vara supersnällt, jag har försökt ett antal gånger men ej lyckats. Länka gjärna bra sidor där man kan ladda ner olika raser och utrustning.

2014-04-28 @ 23:10:04
Postat av: Juliette Flowerbell

Amanda har du läst serien "Rackastallet"? Eftersom din häst på sims heter Bandit och din svarta arab på sso kallas Santos :)

2014-04-30 @ 20:48:29
Postat av: Juliette Flowerbell

Amanda har du läst serien "Rackastallet"? Eftersom din häst på sims heter Bandit och din svarta arab på sso kallas Santos :)

Svar: Santos har jag fått från någon bok, dock inte bandit :3
Amanda ~

2014-04-30 @ 20:48:34
Postat av: Bella Bluehill

Kan du nått fusk som gör så simmen klarar ut en färdighet snabbare? c:

2014-04-30 @ 22:41:42
Postat av: Klara (igen)

Var har du hittat benskydden? Ifall du inte vet, vad ska man söka på på google?

2014-05-01 @ 13:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0