Bli medlem i Shady Pearls

Eftersom att jag stoppas varje dag av folk som undrar om hur man blir medlem i SP så tänker jag nu besvara frågan i ett inlägg IGEN. Jag kommer INTE ta detta i spelet då all info finns på min blogg och klubbens blogg. 

För att bli med i SP så har vi ledare valt att använda ett såkallat "ansöknings system". Då går man in på våran blogg www.shadypearls.blogg.se och klickar på fliken "bli medlem". Där under finns all info om hur du blir med i Shady Pearls. 

Tänkte även förklara för er att vårat system inte är en kö, Utan det är en såkallad väntlista på folk som ska gå med i klubben. Skillnaden mellan dessa är att folk som vi tyckte lät mer intressanta kan få hoppa in längre upp och vi kan helt enkelt möblera om. Vi kan även bjuda in personen längst ner först innan vi tar personen längst upp.

VIKTIGT
Glöm inte att besvara frågorna som vi skrivit upp när du skickar in din ansökan, detta för störra chans att få bli medlem i klubben. Skicka heller inte in mer än en ansökan per månad, skrivs du inte upp på listan inom en vecka har vi gjort valet att du inte passar in i klubben. 

Postat av: Aria Queenbrooke ♥

Förlåt om jag spammar xd

Men jag skulle gå med i måndags , hade fått brev o allt, men fick hinder..

finns det nån chans att man kan bli inbjuden nu i helgen eller? :)

2014-04-12 @ 20:40:39
Postat av: Lexipexi muppen 8v

Gör som The Swans gör (klubb på server 2), där i det systemet rekommenderar medlemmar spelare som inte är med i klubben, och ju fler rekommendationer man har desto högre upp i kön kommer du :3 det är ett väldigt smart system, som går lätt och smidigt! :)

2014-05-13 @ 21:10:11
Postat av: Diana Kingrock

Stod med på vänlistan men ni tog bort mig av
personliga själ ;) saknar cappu som är med i Sp :( ;__;

2014-05-14 @ 06:20:40
Postat av: Anonym

amanda jag skickar och skickar men jag kommer alldrig upp på "väntelistan"

2014-05-14 @ 07:25:08
Postat av: Tilde Darkstorm

jag skickade anonymt xD

2014-05-14 @ 07:25:32
Postat av: Isabella sweetforest

Jag har redan skickat en anmälan men jag undrar om jag är med på vänlistan? Jag är iallafall på server 1. Glömde skriva det.

2014-05-14 @ 07:26:17
Din bloggadress: http://winterspirit.blogg.se
Postat av: maja oakgirl

hej om jag byter spelserver får jag vara med i din klubb då

2014-05-18 @ 15:52:00
Postat av: Jennifer frogbaker

Jag skulle gärna vilja va med i SP!❤️ Så hoppas jag passar in;)

2014-09-21 @ 19:53:16
Postat av: Mary Nightstreet

Hej Amanda jag skulle gärna vilja vara med i SP ❤️❤️❤️

2014-10-13 @ 19:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0