Blom stable - Serena

Ni får ursäkta att jag inte orkade redigera tyglarna!

På Blom stable jobbar wilma för fullt med sina 4 hästar, att vara ensam och hinna med alla är svårt. Men om man brinner riktigt för något så är det inga problem och man gör allt med ett leende på läpparna. Att jobba är något som Wilma älskar, iallafall när det gäller att driva en gård. Det är dyrt och det tar tid men det lönar sig. 

Första ridtpasset med Serena fick bli dressyr, hon skötte sig riktigt fint trots att det fanns hinder på banan. 
Hon är väldigt duktig på rörelser och lättlärd. Hon har endast varit på blom stables i en vecka men är redan hemmastadd och insatt i rutinerna.

Planerna ligger väl sedan på att ta föl på Serena och Amidala - De är perfekta blivande grand prix hästar om man bara vill. Det är dit vi ska kämpa, tillsammans. 

Postat av: Cecilia starhill

Hur kan du göra poser med hästarna medans ryttaren sitter på. För mig går inte det :c

Svar: de är poser på ryttarna med. sedan får man använda koden "Moveobjects on/off" :)
Amanda ~

2014-04-28 @ 22:34:33
Din bloggadress: http://ceciliastarstable.blogg.se/
Postat av: Claire Northlee

Du gör verkligen bra inlägg om TS3, SS också för den delen. Men dina Sims inlägg är jätteroliga att läsa! :)

2014-04-29 @ 09:51:10
Postat av: Claire Northlee

Du gör verkligen bra inlägg om TS3, SS också för den delen. Men dina Sims inlägg är jätteroliga att läsa! :)

2014-04-29 @ 09:51:11
Postat av: Anonym

Kundsupport inget skriva vart man kan få tag i alla posters och vart du har fått hästarna ifrån osv

2014-04-29 @ 11:21:22
Postat av: Andrea D

Hur får du hästen att gå i dresyr och vart har du hittat färgen kläderna m.m??

Svar: poseplayer, googla
Amanda ~

2014-04-29 @ 16:47:54
Postat av: Juliette Frieondborn

Jag älskar dina inlägg

2014-04-29 @ 20:14:12
Postat av: Viktoria Winterstone

Har du The Sims 4? Jag har The Sims 3 och där kan man inte ha: Håret som du har på Wilma och den där hästen
Bara undrade:)
Kram

Svar: nej. har laddat ned de :)
Amanda ~

2014-04-30 @ 14:28:25
Postat av: Hilda Highberg

hur får du andra hinder? :)

2014-04-30 @ 16:43:24
Postat av: En tjej

Viktoria: Sims 4 har inte släppts ännu, det kommer till hösten :)

2014-05-01 @ 23:40:32
Postat av: Tindra grayforce

Såg dig på SSO en gång! Fast då stog på JH Och snurrade runt xD

2015-09-07 @ 17:43:08
Din bloggadress: http://lufthstarnasstuteri.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0