Busigt SSO team!

Såhär står det på SSO's facebook:

"Vi har fått så enormt mycket positiv feedback på våra mest populära karaktärer i spelet att vi beslutat att genomföra en stor förändring. Alla karaktärer i spelet kommer successivt bytas ut mot Barney, Carney, Marley och Courtney. Så populära som de är så finns det helt enkelt ingen poäng med att behålla några andra personer.

För alla fans som inte tycker att det här räcker så vill vi bara säga att ni inte behöver oroa er. Så snart alla karaktärer i spelet är utbytta kommer vi göra samma sak med spelarnas karaktärer. Det här är en stor förändring och vi hoppas att ni är lika exalterade som oss. Vi har väntat länge på den här speciella dagen för att få annonsera våra spännande framtidsplaner.

Hoppas ni gillar dem!
Star Stable-gänget"

och nu är hela SGB full av Barney, Carney, Marley och Courtney!

Postat av: Moa Bluegirl

Hoppas det e ett aprilskämt, för jag tycker verkligen inte om det Cx

2014-04-02 @ 07:30:09
Din bloggadress: http://jorvikhearts.blogg.se
Postat av: Zoe Yellowtree

Åh, det var ett Aprilskämt, fick hjärtattack c'x

2014-04-03 @ 16:47:29
Postat av: Vilda snownight

Hahaha, gick på det. Tänkte bara: Nej,nej,nej! Inte dem!xD
Tack Zoe för du sa att det bara var ett skämt!;)<3

2014-04-03 @ 21:21:18
Din bloggadress: http://vildasnownight.bloggo.nu/
Postat av: Vilda snownight

Hahaha, gick på det. Tänkte bara: Nej,nej,nej! Inte dem!xD
Tack Zoe för du sa att det bara var ett skämt!;)<3

2014-04-03 @ 21:21:19
Din bloggadress: http://vildasnownight.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0