Ett nytt ansikte

Amanda har dessvärre blivit kidnappad av en elak ostkub och kommer inte kunna blogga någonting idag. Som tur är för er så lämnade ostarna kvar mig :D 
 
 
Vem är då jag? Jag heter Emelie Silverhaven men kallas för Emlan. Ni som är trogna läsarna har säkert sett mitt namn någon gång. Jag bloggar HÄR om någon vill ta en titt. 
 
Jag tänkte eftersom jag är en av Mandas bästa vänner så kan jag berätta lite om henne för er. Jag lärde känna Amanda en sen natt för något år sedan. Det var på tiden när hon var klubbledare för Silver Ponies. Vi klickade direkt och sedan dess har vi varit goda vänner. 
 
Amanda är en väldigt glad person som alltid har nära till skratt. Hennes bäst OCH sämsta egenskap är att hon är väldigt snäll och ibland mår dåligt för att hon sätter andra före sig själv (påminnelse till Manda, ditt eget välmående kommer alltid före andras). Hon är väldigt stöttande och är alltid villig att lyssna på en vän i nöd. En annan sak jag gillar med Manda är att hon har ganska elak humor precis som mig själv. Jag brukar alltid säga "Om jag ramlar är det tragedi, om du ramlar är det komedi" ;). 
 
Amanda har en ganska ohälsosam relation till ostar och pratar väldigt ofta om ost. Fråga mig inte varför men det har hon gjort ändå sen jag träffade henne. Hennes favorit uppdrag är när man får hämta mer ost vid Wills väderkvarn. 
 
Ni kan väl göra mig en tjänst? Lämna en kommentar här och berätta varför ni tycker om Amanda och hennes blogg så mycket! Det skulle värma i mitt hjärta om hon fick lite extra kärlek såhär av vanlig tisdag för det förtjänar hon. Jag börjar.

"Hej min fina pärla, även om vi inte pratar varje dag ibland så finns jag alltid här för dig. Du är en av de finaste personerna jag träffat och du har ett otroligt gott hjärta, var rädd om det. En vacker dag ska jag krama om dig i verkligheten och säga precis dem orden till dig. Jag älskar dig, puss och kram från din Emla <3"
 
 
 
En annan sak som kan vara kul att veta är att Amanda och Mrs Pike har ett förflutet tillsammans 
 


 
 
 

Postat av: Frida Shortcamp

Haha! Amanda är bra på att blogga och skriver om intressanta saker. Skulle vilja träffa henne i spelet men är på en annan server. Suck! Gillar mest inläggen om SSO men det är jätteroligt att läsa sims 3 inläggen också. Det var allt från lilla Frida!

2014-04-29 @ 17:40:44
Postat av: Alexis

jag vill vara med i eran klubb

2014-04-29 @ 18:26:18
Postat av: Aria Queenbrooke

haha, har också elak humor >:D

2014-04-29 @ 18:47:38
Din bloggadress: http://queenbrooke.blogg.se
Postat av: Alva Moonfall

Jag har ju inte känt Manda sådär jättelänge, men ända sedan tidningsintervjun har vi fortsatt prata en hel del. Tycker redan väldigt mycket om henne, så himla go' person som får en på glatt humör! :D kalven får hon dras med sålänge hon orkar mwihwih ;)♥

2014-04-29 @ 19:36:34
Din bloggadress: http://napulii.blogg.se
Postat av: Juliette Frieondborn

Hej jag tycker om Amanda för hon är en bra blogg skrivare

2014-04-29 @ 20:11:07
Postat av: layla bunnyheart

jag tycker om Amanda för att hon skriver på ett inspererande sätt och verkar som en väldigt trevlig och snäll person. :)

2014-04-29 @ 20:48:17
Din bloggadress: http://laylabunnyheart.blogg.se
Postat av: Ida applelee

För att hon är väldigt snäll och gillar spelen som jag gillar och hon ör ofta glad och ör väldigt go

2014-04-30 @ 06:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0