Ett tomt hus

Nu är huset tömt och jag har tid för bloggen, och spelet.

Jag har under de senaste dagarna inte haft någon lust till att spela, jag har inte varit hemma och idag har jag haft besök, roligare än att sitta framför ett spel. Men jag har saknat SP så enormt så det är trevligt att få träffa o umgås med dom hela kvällen nu.

Gjorde även en ny outfit på lilla Alba - Försöker lära mig bära mer än bara rött och rosa vilket jag haft en lång period med. Även dealat med pappa så jag får köpa 2000 SC.. woops ;)

Har ni haft en bra påsk? Berätta gärna! :D

Postat av: fridakittenbell

hej jag tittar på alla dina videor har en fråga är du och kim fortfarande ihop?

2014-04-19 @ 21:00:51
Postat av: fridakittenbell

hej svara så fort du kan:)

2014-04-19 @ 21:03:10
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Min påsk? Tjaa, den har varit upp och ner. Har mycket blandade känslor just nu, väldigt,vad ska man säga? Deprimerad typ..? Men har försökt att hålla upp humöret och gjort lite traditionella påskgrejer. Ätit lite påskägg, ätit traditionell memma (finsk påskmat) och varit vid grannes påskbrasa och kollat lite. Verkar som att åtminstone du har haft en rolig påsk, det är ju postitivt! :)

2014-04-19 @ 21:08:23
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Zoe Yellowtree

Vet inte, 2 påskägg med påskmiddag, inga sc för mig.

2014-04-20 @ 07:05:16
Postat av: Daniela silentmoutain

hej ja jag har inte haft den roligaste påsken det började med att jag skulle ut och gå med min hund med min storasyster vi lekte kuragömma då försvan hon plötsligt och vi hörde ett skrik nerifrån och jag blev så rädd att nästan hjärtat stannade vi letade i hela skogen men hon var inte där når vi kom hem så såg vi henne uppe vid grinden och vi började springa och sen letade vi påsk ägg och hadde bara mysigit

2014-04-20 @ 09:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0