Manda + Stora hästar = BIG NONO

Jag har vetat sedan tidigare att jag väldigt lätt tröttnar på stora hästar, men jag valde att ge cherry en chans eftersom hon är så himla vacker. Men jag måste få ut min aggro på henne, hon är riktigt klumpig. Jag tror ALDRIG jag har failat såhär mycket när jag levlar som jag har gjort med henne dessa två senaste dagarna. Helt sjukt.

Orkar nästan inte levla upp henne längre men, en vecka sedan är jag fri. Jag ger inte upp även om jag nästar slått sönder datorns skärm pågrund av hennes klumpighet!

Postat av: Zelda Mistbell

Cherry är otroligt vacker, håller på och sparar till henne.

2014-04-12 @ 15:52:04
Postat av: Selma purplevelley

Du får inte sälja hon ( Fast du inte en skrev detxD) men hon är ju jätte fin!!

2014-04-12 @ 16:00:09
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Vet känslan då man vill banka sönder dataskärmen och skriker ut en massa svordomar och knyter ihop knytnäven..! Och ibland går det hur bra som helst att köra lopp...;)

2014-04-12 @ 17:14:07
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Fiona Underland

haha. Alla kan inte vara viga som en katt eller ett fullblod. ;P

2014-04-12 @ 17:35:02
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Meja Westvake

HAha. Känslan när hästen inte hoppar är obeskrivligt Negativ xD. Har kastat det närmaste som var mig i golvet (inte datan), Det var mobilen.. Och den var inte speciellt hel efter det... Iaf så älskar jag ditt namn på hästen, OCH SMEKNAMNET!! Wow. Cherry.. wow. 😄😊😃

2014-04-12 @ 19:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0