Mitt stall just nu

Uppdatering över hur mitt stall ser ut just nu, Melody och Rivala åkte till Hästön på semester och Suzie fick komma hem. Har även grubblat idag över att 10 platser har blivit för lite (!) att ha i stallet. Jag fäster mig för mycket vid mina hästar och vill ha alla hemma :c

De som just nu är hemma är:
Cherry
Snow
Danne
Alba
Santos
Musse
Suzie
Zakke

De som är planerade att åka till hästön:
Danne när han levlats klart

De som är på hästön:
Collin
Tellus
Goliat
Rivala
Melody
Felix
Pärlan
Mimmi

Hästar jag vill ha hem:
Collin
Tellus
Goliat
Mimmi

Sedan vill jag inte ha fullt i stallet, suck. Hade iallafall velat ha typ 16 platser i stallet, även om de blir trångt så kommer de ju bara fler och fler hästar till jorvik och man älskar så många och vill ju ha alla hemma. :c

Postat av: Stacy Mcborn

Herre min skapare vad många hästar du har! Själv har jag bara tre stycken, och två av dem är på hästön. xD

2014-04-12 @ 14:21:12
Din bloggadress: http://stacymcborn.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0