Wilmas gård "Blom Stable"


Postat av: melissza ponyheart

hej jag har också sims och undrar: hur har du råd med att bygga stall och saker?

2014-04-27 @ 18:06:27
Din bloggadress: http://jorvikpony.blogg.se
Postat av: melissza ponyheart

hej jag har också sims och undrar: hur har du råd med att bygga stall och saker?

2014-04-27 @ 18:06:29
Din bloggadress: http://jorvikpony.blogg.se
Postat av: Ebba Youngland

Hej Manda!

Fint namn och hur snabb kan du vara,jag tittade in här för 30 min sen och då var det inget nytt inlägg men när jag tittat på bloggar du läser och sen ska titta på dina hästar är du nytt!

Och måste du titta på Emelies blogg,skrivit en knäpp komentar men ändå snäll,tror jag,till dig och hon!

Nu vet jag en sak om dig,DU SKRATTAR HUR MYCKET SOM HÄLST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag med men ändå!

Kramar från alla mina hästar och lilla snygga jag! <3 xD Vi måste ses på SSO!

HEJDÅ

2014-04-27 @ 18:29:50
Postat av: Anonym

Hur kan du ha fler hästar än en? :o
Tacksam för svar! <3

2014-04-27 @ 18:46:50
Postat av: Tove Moonstar (hår tov)

Melizza: Tryck på shift, ctrl och C samtidigt. Då kommer det upp en fuskruta och så skriver du in koden Motherlode. (ingen punkt) Då får du 50,000 simdaler. Du kan göra så HUR många ggr du vill:)
Ebba: Det heter helst, inte hälst :P

2014-04-27 @ 19:28:33
Postat av: Lydia Duskblanket

Kan man ha 2 marker? (ser ut som du har det men jag vet inte) <3

2014-04-27 @ 21:03:10
Postat av: Aria Queenbrooke

OMG vad fint stall!

2014-04-27 @ 22:18:25
Din bloggadress: http://queenbrooke.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp huset som packge, eller the sims 3 fil? så vi kan ladda ner :D

2014-04-28 @ 15:19:40
Postat av: Michelle

Lydia: du kan äga fler än en :)

2014-04-28 @ 18:27:44
Postat av: ROSE SKYFIELD

hej! jag skulle vara såååååååååå tacksam för svar, för jag hittar inte svar på min fråga. Jag har laddat ner hästar, men när jag använder fusk och går in i min nuvarande familj så kommer inte biblioteket upp? har sett att du har laddat ner hästar etc men hur har du gjort? har du börjat om på en ny familj eller går det att ladda ner ett bibliotek? /rose, tacksam för svar

2014-04-28 @ 21:26:20
Postat av: hanna

hej! är inte det sims? och isåfall hur fick du dom där coola hinderna?

2014-04-29 @ 11:16:40
Postat av: Saga Sunstar

Wooow vad coolt! Suveränt byggt! Undrar bara hur du fick de där hinderna? :D Det är så coolt!

Svar: laddat ned, bara o googla
Amanda ~

2014-04-29 @ 15:13:02
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Lilly Youngland

Hej Manda,igen!
Jag bara undrar, bygger du på en eller 2 tomter?

Tack för hand// Lil

Svar: en.:)
Amanda ~

2014-04-29 @ 17:06:37
Din bloggadress: http://lillyyounglands.blogg.se
Postat av: Alexandra Mistdawn

Hej! Detta är bara ett förslag och du behöver självfallet inte göra det. Men det vore kul om du gjorde ett inlägg där man kan se hela tomten, stallet och huset i närbild. Asså alla rum osv.

2014-04-29 @ 21:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0