Without you i'm nothing


Postat av: Ida Northcamp / Ivar

Nååh, utan dig skulle inte vi pärlor finnas! <3
De va du som skapade oss <3

2014-04-20 @ 21:45:01
Din bloggadress: http://idanorthcamp.bloggplatsen.se
Postat av: Anastasia Dawntree

Varför är man inte förvånad över att du la in Eric Saade? ;)

Nejmen, du förstår inte hur tacksamma alla vi medlemmar är för att du skapade Shady Pearls<3

Svar: men texten stämmer ju över hur jag känner ♥
Amanda ~

2014-04-20 @ 21:46:50
Din bloggadress: http://moonhunter.blogg.se
Postat av: Anastasia Dawntree

btw, haha det ser ut som om din häst har hatt ;D

2014-04-20 @ 21:47:15
Din bloggadress: http://moonhunter.blogg.se
Postat av: Anastasia Dawntree

btw, haha det ser ut som om din häst har hatt ;D

2014-04-20 @ 21:47:16
Din bloggadress: http://moonhunter.blogg.se
Postat av: Alicia Starnight

Asså herregud är du sjuk? Hur kan man ens gilla erik saade. Har en beskrivning om honom: Ful. Bög. Sjunger falskt. Låter som en skolflicka.

Svar: Jag tror det är du som är sjuk, på ett eller annat sätt. Eftersom att du sitter "Anonymt" bakom en datorskärm och kommenterar elakt i först Lily's namn och sedan Alicia's namn. Våga visa ditt riktiga namn istället. Och eftersom de inte bara är på min blogg så verkar du inte ha något bättre liv? :)
Så står du för vad du säger - använd ditt namn annars är allt du skriver bara bullshit.
Amanda ~

2014-04-21 @ 13:32:49
Postat av: Anonym

Gillar inte den där Eric saade o.o Men du får självklart gilla honom ;) O du där uppe, han stavas med c inte k c:

Svar: alla kan inte gilla allt 8'D Tycker dock texten stämmer in på hur jag känner för SP satte :3
Amanda ~

2014-04-21 @ 13:38:12
Postat av: alicia pandapaw

Jag tycker mycket om eric sade ;D
han sjunger jätte bra <3

2014-04-21 @ 15:24:39
Postat av: Hanna skydaughter

Awww... Lol om du vet vad det står för ❤️ (Lot of love)
Eric Saade är ju Eric Saade, och han är alltid lika bra. Men tack så sjukt mycket för den härliga klubben som du, klubbledarna och alla underbara medlemmar har skapat! Kunde inte önska mig mer❤️

2014-04-22 @ 01:13:23
Postat av: daisy ponnywood

Är du ett eric sadde fan? jag ÄLSKADE aah ÄLSKADE honom när mellan 3-7 års ålder :)

Svar: jag tycker om Eric Saade ja :)
Amanda ~

2014-04-23 @ 11:31:39
Postat av: Chloe Seacake

HAHAHA!! :'D Du som fejkar vara Alicia, var anonym om du ska skriva hat eller hållkäften!

Amanda, bry dig inte! Eric Saade har också varit min favoritartist i något år hehe c:

2014-04-23 @ 19:46:56
Din bloggadress: http://seacakechloe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0