Gårdagens outfit

Kunde inte motstå att köpa stövlarna jag visade upp här igår, så det fick bli ett par blå och såklart dem bruna. Känner inte att jag behöver nya svarta så skippade dem, men sjukt snygga stövlar i övrigt. 

Satte ihop denna outfiten i Svart och brunt och använde den på Poker. Han har ju brunt i sig och det såg verkligen ursnyggt ut på honom. Dock är det tråkigt att det inte fanns en sadel med rätt nyans som de andra bruna men det fick funka ändå :') 
Vi deltog även i SP's lektion i outfiten vilket ni ser på bilden.

Hiss / Diss? 

Postat av: Amelia Pinkbell

Hiss ♥.♥ WHAT YOU TRUUEE ;) ♥

2014-08-30 @ 20:30:20
Din bloggadress: http://ameliastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Chloe Seacake

OMG MANDA HAR DU BÖRJAT BLOGGA IGEN?!! GRÅTER AV LYCKAAAA ;'( :''DDD

2014-08-30 @ 21:19:05
Postat av: Jennifer Snowstar

Hiss 👍

2014-08-30 @ 21:36:18
Postat av: Elin Eagledotter

Hiss! Roligt att du börjat blogga igen :) ♥

2014-08-31 @ 00:22:00
Postat av: Nichole Lightwater

Hur kan man Dissa det är ju fantastiskt 😍 Och är verkligen glad att du har börjat blogga igen! 👌

2014-08-31 @ 11:33:03
Din bloggadress: http://nicholeslife.blogg.se
Postat av: Anonym

Hiss. 👍 Man kan ju inte göra annat än att hissa banantröjan! :)

2014-09-01 @ 20:00:38
Postat av: Fiona Underland

Anonym om bananas är jag. :P Haha

2014-09-01 @ 20:01:09
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Saga Sunstar

Hiss verkligen! Vart fick du tag på tränset? :)

Svar: Valedale tror jag :)
Amanda ~

2014-09-03 @ 13:59:12
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Elvira Moonbaker

Var finns sadeln? :)

2014-09-06 @ 08:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0