Gräva i Arkivet

Trots att bloggen lades ned så har jag fortfaramde försökt föreviga mina minnen med SP. Det har varit ganska dött runt om på SSO under sommaren så det har varit små men trevliga stunder. 

Jag hittade denna bilden ifrån en av Sofie Shyhearts lektion, här skulle vi avsluta med att rida till GÅD skogen och alla utom vi 4 hade behövt gå, men det var mysigt det med. Denna bilden satte sig typ direkt i mitt hjärta, kollar man noga ser man att alla hästar utom Fil's(!) går i samma stil. Så himla skärmigt :'D
 
Bästa klubben, i mina ögon. Sedan så finns det säkert klubbar som passar andra lika bra som SP passar mig, men vi är verkligen en familj och har en sådan stark gemenskap. Helt otroligt att vi lyckats para ihop dem rätta människorna. Vilken klubb är du med i och vad gör den så speciell för dig?

Postat av: Layla Bunnyheart

Jag är med i sword aces och jag hade dock inte tänkt gå med först men valde att ge den en chans,den klubben har faktiskt förändrat mitt liv och gjort att jag känner gemenskapen på ett helt annat sätt.

2014-08-28 @ 14:50:03
Din bloggadress: http://wilmarose.blogg.se
Postat av: Sofie Dolphinknight

Jag är med i Jolly Stars sedan 6 månader tillbaka, människorna är bara helt underbara där! Jag skulle kanske ville vilja byta klubb, men jag vill känna alla i JS jättebra, sen kan jag byta, det är svårt att förklara men när man känner 49 st jättebra vill man ju se något annat, men om jag lämnar kommer jag definitivt komma tillbaka!

2014-08-28 @ 20:58:29
Postat av: Fiona Underland

Gu' vad jag känner mig dålig. Jag tror att jag har missat alla event som du har hållit i. :O Kram, miss you! <3

2014-08-29 @ 00:34:28
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Abbie ponystar

Är såklart med i Jolly Stars! ^^ När jag lämnade och gick med i Rainbow dragons ville jag tillbaka! xD Jag ska aldrig lämna Jolly Stars igen! Här har jag MÅNGA vänner! :) Jolly stars är mitt hem! ♥

2014-08-29 @ 17:17:21
Din bloggadress: http://lifeinjorvikonline.bloggo.nu
Postat av: Majs Starside



Love you all <3 SP ÄR BÄST, INGEN PROTEST
OKOKOK :DD

2014-08-29 @ 21:02:37
Din bloggadress: http://northsides.blogg.se
Postat av: Nicole Opalnight

Jag är med i JS (Jolly stars) Jag tycker det är världens bästa klubb och det är den första klubben i mitt hjärta, där har jag min bästa vän irel och min storsysters bästis. Jag har dessutom lärt känna många fler en dom som jag kände redan innan

2014-08-30 @ 22:45:55
Postat av: Mandy Diamondcamp

PS!
Prime stars är så myyyssiiigg💗💓🎀💕

2014-08-31 @ 01:00:50
Postat av: Ronja Watergirl

Jag är med i Shady Pandas, för att min bff irl äger klubben och ordnar så roliga event

2014-08-31 @ 12:51:49
Postat av: Anne Lightgarden

Har ingen blogg men vår klubb har det men vet ej vad bloggen heter men Willy donkeys är så mysig och cool!!<3

Som SP är för dig :)

2014-08-31 @ 21:52:37
Postat av: Anne lightgarden

Silly donkeys är bäst!
Som SP är för dig mysig,rolig,aktiv,cool allt :)

2014-08-31 @ 21:55:26
Postat av: Jenny

Jag är ny medlem i Rainbow Dragons och trivs hur bra som helst där!

Kram jen

2014-09-03 @ 20:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0