Fjordingarna har landat!

Idag kom fjordingarna till Jorvik. Tre stycken fina små vackra varelser som nu springer runt på jorvik. För att kunna köpa dessa vackra hästar så måsta man vara i level 15 och vara populär med kallterna. Detta har gjort väldigt många besvikna pga att SSO inte gått ut med det, men sedan så har även många varit som mig och förstått att det skulle behövas. 

Hästarna är iallafall riktigt fina.

En fjording kostar 780 sc styck men det finns även ett alternativ på 1425 sc då hästen redan är levlad till level 10. Detta alternativ finns dock endast på den ljusa Fjordhästen. Och även när man köper hästen får man en fin kallter utrustning.

Med fjordhästen kommer det även 4 nya manstilar.

Jag köpte mig två stycken, hästen på bilden samt den gråa. Namnen klurade jag och Elin på tillsammans inatt och det var klart redan när jag såg hästarna. 

Den gråa hästen heter Marbleking, och hans smeknamn kommer ifrån min katt som vi var tvungen och avliva för några veckor sedan som också var grå. Han kallas för Laban. ♥
 
Min gula fjording fick heta Snowpeak, det är ett namn jag gillat sedan vi hittade det bland listan när jag skulle köpa Brunte om jag minns rätt. Smeknamnet däremot var mycket svårare, det slutade dock med "Sowy" vilket jag tycker är superfint!
 

Postat av: Naomi Diamondwood

Hade 2100 sc från början och trodde att alla fjordingar kostade 780 sc... Och så köpte jag den för 1400. Nu har jag så lite kvar D;

2014-12-10 @ 16:44:25
Din bloggadress: http://diamondwoods.blogspot.com
Postat av: Anke Oldlund

Jag tycker det är bra att man får kämpa lite för sin häst. Jag skulle vara glad om jag fick köpa en häst som jag verkligen kämpat för att köpa c:

2014-12-10 @ 21:23:30
Din bloggadress: http://ankeoldlund.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0