lets use gray, white and black


Äntligen kan man logga in på Star Stable igen, iallafall några har kunnat och andra inte. Men teamet jobbar nog fortarande på att lösa alla problem. Och tänk på att inte klaga eller tjata på dem. Tänk om vi skulle placera dig framför en dator med massa koder, du ska lokalisera ett fel. Samtidigt har du massa som spammar dig överallt och pressar dig så du blir mer och mer stressad istället. LÅT DET ta sin tid. Dem jobbar allt vad dem kan och dem kan inte göra med. 

Iallafall så satte jag ihop en ny outfit när jag logagde in, blev helt kär i den nya gråa mössan så why not. Letade runt i garderoben och fick fram detta. Att inte använda färg är inte riktigt min stil, men det blev helt okej faktiskt och jag tror jag kommer utnyttja denna ett tag iallafall.

Som vanligt - det ÄR okej om ni vill skaffa outfiten.

Träns: jarlaheim // Sadel: Jarlaheim // Filt: Moorland // Dekorationer: Silvergladebyn // Mössa: Dinodalen // Jacka: Fiskebyn // Vantar: Uppdrag // Byxor: Fiskebyn // Stövlar: Fiskebyn

Postat av: Anonym

Kommer inte in på hemsidan ens??....

2014-12-04 @ 17:09:16
Postat av: Gabrielle och en massa andra konton

Jag kommer inte in alls. Varken på launchern eller hemsidan. Jag kommer inte ens IN i hemsidan eller vad man säger. Hoppas att sso teamet ger oss något som förlåt. :)))

Svar: Dem gör sitt BÄSTA för att fixa allt så det funkar till 100% men dem har problem. Det är INTE deras fel och dem har INGEN skyldighet att ge oss någonting i ersättning. :)
Amanda ~

2014-12-04 @ 17:25:54
Postat av: Capucine Papapoulos

Äsch, färger är överskattat. Färglöst är mer min stil

2014-12-04 @ 17:45:56
Din bloggadress: http://starstablecapucine.blogspot.se
Postat av: Nellie Snowgirl :D

Ja, varför ödsla tid på att hitta kläder vars färg som skall passa till 110% när man kan använda sig av gråtoner, svart och vitt.

2014-12-04 @ 19:46:48
Din bloggadress: http://jorvikhoves.blogg.se
Postat av: anonym

jag tror jag vet vad vi får som tack.ja... tacket är väll att de har suttit uppe på nätterna också. jag hade ALDRIG orkat det. jag är glad att de gör allt för oss.

2014-12-05 @ 18:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0