Nedräkningen börjar

Tänkte bara meddela er att jag nog inte kommer vara speciellt aktiv här fram tills efter helgen. Varför detta då? Jo jag fyller ju nämnligen 18!!! år på fredag. Så jag vill att den dagen ska bli så perfekt som möjligt! :D


Igår vart de åter igen möte i SP, ganska kort om jag får säga det själv. Vi hade lite snack angående brist på respekt som vi upplevt de 2 sista veckorna och sedan tog vi upp att vi gjorde ett byte mellan titlar. Annars så var det inte speciellt mycket att ta upp. 

Jag tycker det är viktigt när man ha klubb att kunna visa upp sina brister, som detta med att SP inte visade speciellt mycket respekt på aktiviteter. Man ska inte alltid bara visa upp det bra i ens klubb. Detta är för att man genom detta kan lära andra klubbar hur dem kan göra om det sker med dem. Eller hjälpa dem förhindra det. Jag tycker iallafall det är väldigt bra och vågat att stå för sina brister. Brister har ALLA. 

SP har inte speciellt många brister men något finns det alltid. Saker dyker för det mesta upp. Det kommer ju nya och saker kan lätt glömmas bort - så påminn ofta om saker! 

Jag älskar er Shady Pearls ♥

Postat av: Claire Masterknight

AMEN GRATTIS I FÖRSKOTT! :) :D zD YAY!

2014-12-08 @ 16:06:35
Postat av: Joline Swiftmountain

Det skiljer 4 dagar mellan fåra födelsedagar (har min idag) haha xD :D Btw, grattis i förskott :)

2014-12-08 @ 16:16:50
Postat av: Lovisa Starheart

Grattis i förskott Amanda! :)

2014-12-08 @ 18:13:28
Postat av: Anonym

Grattis i förskott ! Kan du inte börja blogga lite mer om sims på din simsblogg !! saknar den verkligen<3 kikar in dit varje dag :3

2014-12-08 @ 19:13:15
Postat av: Nora kittenstorm

18 är oldern jag längtar sjuuuuuukt mycket till myndig liksom!!!!!!Grattis i för skott!

2014-12-08 @ 20:31:24
Postat av: Anonym

Grattis till dig med joline!

2014-12-08 @ 20:33:04
Postat av: Courtney

Grattis i förskott ! :)

2014-12-08 @ 22:14:40
Postat av: Josefine

Grattis i förskott😊😃😄

2014-12-09 @ 06:49:19
Din bloggadress: http://Jorvikturtlese.blogg.se
Postat av: amanda

grattis i förskott amanda

2014-12-09 @ 15:18:12
Postat av: Elin Bravelake

GRSTTIS! hoppas du får en br adag! <33

2014-12-10 @ 15:26:51
Din bloggadress: http://elinbravelakesblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0