Nytt på facebook!

Hejsan!

Tyvärr har vi inte så mycket ny information att ge er för stunden. Vi har fortfarande tekniska problem som har visat sig ta längre tid att fixa än vi först hade trott.

Vi gör fortfarande allt vi kan och vi kommer inte sluta förrän ni är tillbaka i spelet hos era fina hästar!

På tal om hästar, vi vill meddela att vi har tagit hand om ALLA era hästar under tiden, så de kommer alla vara på bra humör när ni får träffa dem igen. Vi vet att ni absolut inte vill se dem ledsna så vi har sett till att både mata och ge dem vatten och ja, helt enkelt se till att de är redo för nya äventyr när ni väl kommer tillbaka!

Tack igen för er förståelse medan vi arbetar med att lösa detta. Tillsammans är vi starka och kan övervinna det mesta! 


Postat av: Ashley Ponycake

Åh, trodde att det var något fel på min dator, tack så mycket för upplysningen! :) <3

2014-12-05 @ 20:01:08
Din bloggadress: http://ashleyandco.weebly.com
Postat av: emmy cloudbridge

menar sso att dom har tagit hand om ens hästar som man har eller? Alltså att t.e.x att om man har en häst som är mellanglad (gubbe med rak mun) och dom har stängt i typ 2-3 dagar har sso tagit hand om hästarna-hästen?
fortsätt med det braiga jobbet! MVH/ditt störtsa beundrande person(fan)

2014-12-05 @ 20:04:06
Postat av: ebba youngland

det sköter sitt jobb bra och är snälla mot oss! Verkligen! <3
De är verkligen duktiga

2014-12-05 @ 20:45:40
Postat av: zelda fastbridge

åh... längtar verkligen till servarna öppnar. Men vi alla vet ju att de gör sitt bästa för vår skull. ja...jag ska absolut inte klaga jag är så glad att de kämpar sååååååå mycket bara för vår skull. jag skulle aldrig klarat de jobbet jag kan knappt koden in till min dator XD. jag har inte Facebook men vill sååååååååååå hjärna stötta dem. önska dem ett lycka till från mig.

2014-12-05 @ 21:49:37
Postat av: alicepandapaw

kommer du in? c:

2014-12-06 @ 06:31:35
Postat av: Fiona Underland

Ja jisses. När jag läste vad felet var... puh, vilken tur att allt inte gick förlorat. Vad oerhört hårt de måste ha jobbat för att få upp allt igen, både datatekniker och andra arbetare. En stor eloge till dem.

2014-12-06 @ 12:31:04
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Claire Masterknight

Nu kommer jag in igen, men SSO är verkligen så himla duktiga! Älskar de!

2014-12-06 @ 17:16:00
Postat av: Nora frågeappan

Bara en fråga varför i helsike sluttade du filma med Kim du och Nemo är ju bäst i gänget bbbuuuuuääää!!!!!!!"Hehe ta det som en komplimang"

2014-12-08 @ 20:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0