Otacksamma spelare på Sociala medier

Nu är jag lite trött på hur vissa spelare beter sig här mot SSO såfort dem inte kan spela. SSO teamet skulle uppdatera spelet igår OCH det blev något fel som gör så spelet och sådant inte funkar som det ska. Vilket är lätt hänt. INTE deras fel. Tänk bara på allt dem gör för oss och att dem ens bedriver detta spelet. Dem fick sitta uppe hela natten för att försöka lokalisera problemet och lösa det och samtidigt ramlar det bara in hur arga folk är för att SSO håller spelet nere så dem inte kan spela. SSO har gått ut med att dem har problem och att dem jobbar HELA TIDEN med det. Hur kan ni vara så himla otacksamma tillbaka då? Kräva att dem nu måste ge oss massa SC osv. Jag förstår dem som är betalande SR att dem ska få dagarna dem missar plussade på. Men resten? Det är inte okej. Tänk om vi skulle placera dig framför en dator med massa koder. Du måste hitta ett fel och sedan hitta en lösning på hur du ska fixa det. Samtidigt spammas allt möjligt och folk skriver allt möjligt till dig och sätter press på dig. I den situationen hade du nog förstått att det inte är så enkelt som det ser ut att bedriva ett spel som Star Stable. Så låt dem jobba ifred, när allt funkar som det ska igen så meddelar dem oss det. Passa på att njut och vara med vänner och familj sålänge. Låt det ta den tid det tar så att allt med spelet sedan är felfritt. Beröm teamet istället för att klaga och var glada att dem ens håller SSO uppe.

MVH, En tacksam Star Stable spelare ♥


Detta skrev jag nyligen på SSO's facebook sida. Håller ni med mig? :)


Postat av: Vanessa Diamondnight

Håller helt med dig Amanda!

2014-12-04 @ 20:00:19
Postat av: Linnea Silentstar

Håller helt klart med dig!

2014-12-04 @ 20:04:02
Postat av: Anke Oldlund

Ja, men det gjorde jag inte i början utan först vid åtta igår kväll så tänkte jag efter. Jag hade då varit lite krossad och frustrerad innan men nu har det HELT släppt. Låt dem ta sin tid!

2014-12-04 @ 20:10:43
Din bloggadress: http://ankeoldlund.bloggo.nu
Postat av: Mandy Seastar

Håller verkligen med!

2014-12-04 @ 20:23:41
Postat av: Alicia Kittenforce

Jag håller absolut med dig Amanda!

2014-12-04 @ 20:41:55
Postat av: Vilda Snownight

Ja! Jag tänker på det varje gång jag ser ngn som skriver så. Glad att ngn annan tänker likadant. :)

2014-12-04 @ 20:55:44
Postat av: Inez Flowerforest

Tänker så varje gång, har ej Facebook men på visa bloggar finns det några bloggare som alltid ska vara på SSO med dumma kommentarer som tex att dem håller sidorna nere för länge och då borde alla få extra SC. Läste en blogg som efter varje upptatering klagade på att de aldrig la in det HON ville, efter att upptatering varit började hon gå på hur mycket bättre det skulle bli om den upptateringen hon velat skulle komma kom, hon hade till och med skrivit till dem i mail och tjatat och nästan tvingat dem att ge henne SC för att hon hade hittat en liten bugg och hon sa att alla andra fick Star Coins när de hittat buggar.

Blir så himla trött på folk som skriver till SSO och klagar sådär som du skrev, kan bli riktigt irriterad. Låt SSO ta sin tid herregud. Tur att någon tänker likadant.

2014-12-04 @ 21:53:26
Din bloggadress: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu
Postat av: Lys

Håller helt med, sjukt störd på folk som bara klagar! De jobbar ju som galna just nu, de har jobbat hela natten och någon klagade för att de tog KAFFERAST?! Seriöst, hur idiotisk kan man vara?! De gör ett awesome jobb och förtjänar en massa credits!

2014-12-04 @ 22:17:13
Din bloggadress: http://ssolys.blogg.se
Postat av: Wirre Weris Drake

Jag håller fullständigt med! Då jag själv håller på med programmering m.m så vet jag vilket helvete det kan vara när det väl skiter sig xD

2014-12-04 @ 22:23:53
Din bloggadress: http://dragonforce.blogg.se
Postat av: Anonym

Gammal bild eller har du färgat håret?

2014-12-05 @ 07:19:18
Postat av: Haley Turelnose

Håller helt klart med dig Amanda!<3:) SSO teamet äger!:)

2014-12-05 @ 07:30:15
Postat av: Alice Beemountain

Jag håller helt med dig. Vi borde absolut inte klaga på SSO. Det kommer ju inte hjälpa att vi klagar, att servern öppnar snabbare. Istället det kanske tar längre tid, när alla skriver till dem.

2014-12-05 @ 07:30:44
Din bloggadress: http://twiinsstarstable.blogg.se
Postat av: Alma Mightycamp

Du har 100% rätt, vi borde faktiskt stötta de för att de sitter uppe hela natten och jobbar för vårt bästa. Såklart blir de som har sr ledsen för att dagarna går men jag tror säkert att de ersätter de dagarna.

2014-12-05 @ 08:12:57
Postat av: Alicia Shortbard

Du har verkligen rätt Amanda! Det är ju så. 2 nätter har dem nu suttit uppe för att vi, otacksamma spelare skickar brev efter brev och skriver att dem ska skynda på och så!! Tänk om vi hade månads uppdatering!! Starkare SSO teamet. Dem blir klara när dem blir klara. Skiter i när. Dem blir klara!!

2014-12-05 @ 13:14:31
Postat av: ..........

Hur kan du veta hur det känns att inte spelat på länge när ditt har funkat?
Och hur vet du att folk har klagat?
Jag vet att de har det bråttom m.m,och jag har inte skickat nått!
Men HUR kan du veta att folk har klagat och hur det känns?

Svar: Det är klart jag förstår. Och det har funkat för många andra också då SSO teamet själva trodde det var löst. Jag vet hur frustrerad man blir när man är van vid att bara kunna logga in när man vill. Hur jag vet att folk klagat? Kolla bland annat deras Facebook sida. Där är det inte lite klagomål och påhopp och folk som begär flera tusen star coins. Tänk att hela spelet är uppbyggt på koder. Vissa kan inte ens göra en design vilket man gör med koder, de tycker jag förklarar en hel del hur jobbigt dem måste ha det just nu och därför tycker jag att folk ska FÖRSTÅ det och låta dem jobba ifred.
Amanda ~

2014-12-05 @ 14:15:56
Postat av: Zelda Sweetcake

Asså det är ju tråkigt att inte kunna spela MEN de jobbar natt och dag för oss. Jag är inte ledsen eller sur. Jag tycker själv att de är super snälla. Vi borde tacka de. Själv skulle jag aldrig kunna klara av detta. Asså att fixa problemet. Skam åt de som klagar och stressar. Lycka åt de som peppar och inte bryr sig om att servern är nere. Själv hyllar jag dig Manda som tar upp detta och är super bra. Själv bryr jag mig inte om att vi får något eller ej. Jag är glad för SSO teamet skull. De gör allt för oss och ingen annan. Jag tycker att de är super. Du också Manda. Och alla som inte stressar. Tack Manda om du orkar läsa allt!<3

2014-12-05 @ 14:55:58
Postat av: Amanda Sweetstreet

Hej!
Jag håller med dig Amanda upp till 100%!
Men jag råkade skriva samma sak som du på facebook. Hoppas att det inte gör något! Men jag förstår inte hur otacksam man kan vara.

2014-12-05 @ 15:52:35
Din bloggadress: http://ssoamanda.weebly.com
Postat av: Malin

Ja håller med♥ SSO bästa spelet♥♥♥♥♥♥

2014-12-05 @ 17:00:54
Postat av: Victoria

Dagens ungdom... det går utför!

2014-12-05 @ 20:16:33
Din bloggadress: http://vicketickes.blogg.se
Postat av: Elise Dognight

Absålut! örut var jag lite men du hjälpte mig att släppa det! Tack Mandis ;)

2014-12-05 @ 20:20:46
Din bloggadress: http://ida.fotoblogg.nu
Postat av: Fiona Underland

Ah. Den painten är sååå läcker.

2014-12-06 @ 12:52:46
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Elin bravelake

När jag inte kunde logga in på sso blev jag såklartlite ledsen för jag vilk ju spela men sen la jagbort datorn och tänkte!tänk om dr sätt och jobba dag o natt! Då la jag inte så mkt tid på dem, det blir inte värre av att hacka på dem!!!

2014-12-07 @ 12:24:36
Din bloggadress: http://elinbravelakesblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

Håller med! vissa är så otacksamma, dom bryr sig bara om sig själva.. Dålig stil tycker jag.. Jag blev lite: "varför går det inte att logga in?" Jag blev lite orolig också.. Man vet inte om det är nåt "virus" eller så, det kan ju förstöra spelet i värsta fall.. Ville bara säg, hejdå

2014-12-09 @ 07:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0