Skelett letning

Igårkväll höll Elaine Riverforce i skelettletning i klubben. Elaine är nog den som varit mest insatt i att leta skelett och hon vet nog med 99% säkerhet vart ALLA stenar man kan hacka i är.

Både jag och många andra hittade stenar vi inte har sett förut och samlade på oss massor med mer skelett. Dock är det ju så att när man är många så tar det lång tid så hon hann inte visa alla stenar men dem flesta iallafall. Det var väldigt kul att leta tillsammans i en stor grupp, det blir lixom inte jobbigt för man har massa att vara sociala med samtidigt. Letar man ensam blir det oftast så att man stänger chatt och bara fokuserar på att leta - så är det iallafall för mig. Så detta var riktigt roligt!

Tänkte kanske kolla med Elaine om att filma snabbt vart alla stenar är och lägga upp på youtube. Kanske blir lite långa klipp kanske. Får se vad El säger! :D


Postat av: Fiona Underland

Ugh. Jag hatar att leta skelett. Det var kul i början, men nu är det sååå tråkigt. Tillsammans med en vän går det an, men ensam... usch. Det röda skelettet är extra tråkigt att leta efter för att där hittar man inte fossiler så ofta som på de andra områdena. Ugh.

2014-12-18 @ 14:21:52
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Matilda

Varför kan jag fortfarande inte komma in på sso? Tacksam för hjälp

2014-12-18 @ 20:18:29
Postat av: Hannah Masterhill

Snälla lägg upp en video på yt! :)))

2014-12-19 @ 10:53:39
Postat av: Daisy L

"Hej igen!
Tyvärr tar det ytterligare lite tid att få ordning på allt igen.
Ni behöver inte oroa er över era konton då ingen data ska ha gått förlorad.
Vi tror att det kan dröja ytterligare 3-4 timmar att få allt på rätt plats igen. Vi kommer hålla er uppdaterade medan vi fortsätter att jobba.
Tack igen för allt stöd!"

Hur gör vi med eventet? :cc

2014-12-19 @ 15:05:56
Din bloggadress: http://www.dailus.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur får man hackan? så man kan leta hacka på skelettet

Svar: man måste göra uppdraget där man hjälper franke att bli normal :)
Amanda ~

2014-12-19 @ 21:17:42
Postat av: Jenni

Amanda, du känner ju Lily Rainstorm bra. Då undrar jag om hon tagit bort sin blogg eller typ bytt adress? Jag komler inte in på den! :(
Tacksam för svar♡
//Jenni :)

Svar: Jag har ingen aning faktiskt!
Amanda ~

2014-12-20 @ 00:41:43
Postat av: Jenni (igen xD)

Kommer skulle det stå :P

2014-12-20 @ 00:42:36
Postat av: Antonia Bluestar

Hej Amanda!
Jag ser att du använder .se
Men vad använder du? Blogg.se, bloggo.nu, weebly.com, N.nu, Wix.com, hemsida24.se, 123minsida.com,vad använder du? Din blogg har sån fin design, så jag vill gärna veta.

Svar: blogg.se :)
Amanda ~

2014-12-20 @ 11:23:04
Postat av: Angelica Purplegirl

Amanda det verkar kul och jag vill gärna få chans att bli vän med dig!

2014-12-26 @ 21:15:28
Din bloggadress: http://Angelicaostman.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0