The boss is right here

Laban är verkligen kungen i stallet just nu. Han har tagit på sig ledarrollen bland hästarna vilket man märker att vissa av dem verkligen inte tycker om. Han är även väldigt avundsjuk av sig när det inte är honom man ger uppmärksamhet och han kan börja dumma sig i spiltan.

Sowy har hamnat lite i skymundan pågrund av detta då båda kom samtidigt och när Laban tar den platsen han gör så blir det inget kvar till stackars Sowy. Jag försöker verkligen jobba på detta för att få in Sowy bland gänget också och mildra Labans beteende.

Jag har även planer på en till häst, jag vet inte riktigt ännu men suget finns verkligen där. Nämnligen den mer bruna Fjordhästen. Fjordingarna är så otroligt vackra och har fallit mig i smaken. DOCK så kommer det mest troligt komma två fjordingar till vad jag hört från Alli - så jag vet inte om jag ska göra det. Pengarna har jag ju såklart, även om det kommer fler. Men det är just de att de kanske blir lite mycket med bara Fjordingar i hemstallet, trots att dem är underbart fina. 

Vad tycker ni?

Btw, vad tycker ni om den lilla uppdateringen på designen? Valde att byta bakgrund och lägga en mer blå ton istället för gråaktig som den förra var.

Postat av: CookieSweetLili

♥ Din blogg ser bara bättre och bättre ut♥

2014-12-16 @ 17:11:45
Din bloggadress: http://CookieSweetLili.Blogg.se
Postat av: Capucine Papapoulos

Jättefint utseende!

2014-12-16 @ 18:27:50
Din bloggadress: http://starstablecapucine.blogspot.se
Postat av: Fiona Underland

Snyggt! :)

2014-12-17 @ 04:29:32
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Westpoulos

Jag tycker du ska vänta tills dom andra FJORDINGARNA kommer som du sa har du nog pengar endå till den andra men det blir kanske för mycket Fjordingar då? Dessutom har du ju massor av araber och nu, rider du nästan ingen så mitt svar: vänta tills dom 2 andra kommer

2014-12-17 @ 06:05:36
Postat av: Claire Masterknight

Det är riktigt snyggt! c: Men, varför lade du till reklamen däruppe? Det var ju så snyggt utan, tror det var den enda blogg.se bloggen utan reklam däruppe.

Svar: whaat har inte lagt in någon reklam :)
Amanda ~

2014-12-17 @ 15:30:17
Postat av: Claire Masterknight

Vad skumt för nu är det reklam där.

Svar: Ser själv inte om det är reklam eller inte så jag använder mig utav ADBLOCK som döljer all reklam. Men har det kommit reklam är det blogg.se som lagt dit det :)
Amanda ~

2014-12-19 @ 14:12:13
Postat av: Claire Masterknight

Okej :)

2014-12-19 @ 14:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0