Alla hjärtans dag

När servern öppnar kommer jag och Emlan livestreama på http://www.twitch.tv/baraamandah96 (vi är live)
Idag var det en speciell Alla hjärtans dag uppdatering, jag älskar verkligen att SSO har speciella uppdatering för olika högtider. Det som jag reagerade mest på i uppdateringen var den nya speciella alla hjärtans dag outfiten, den är RIKTIGT snygg och jag blev typ kör i den, passande till alla ♥ dag right? ;)

Det senaste har det kommit sjukt snygga grejer till spelet och jag tror spelet utvecklas i "modet" lika mycket som vi, superbra. Vad tyckte ni om den? :D

Postat av: Sjsjvsbs

Ska du Livestreamar snart?

Svar: När servern öppnar
Amanda ~

2014-02-12 @ 15:40:20
Postat av: camila lightbell

den var skit snygg

2014-02-12 @ 15:47:59
Postat av: Anonym

DEN HAR ÖPPNAT NU!!!!!!!!

2014-02-12 @ 15:50:26
Postat av: SAMMA SOM FÖRUT

DEN HAR ÖPPNAT NU!!!!!!!!!!

2014-02-12 @ 15:50:40
Postat av: Alexandra Mistdawn

Tyvärr så fanns ju inte allt som fanns på bilden :/ Jag tror inte att benlindorna fanns med. Vilket är synd. Eller så är det jag som inte kollat ordentligt xP

2014-02-12 @ 19:28:51
Din bloggadress: http://starstableryttarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0