De nya hästarna

Suzie fick ta sig en semester idag eftersom jag kände att jag tappat suget på henne lite, så det kändes som att de kan ändras om hon åker bort ett tag. Istället kom en hingst och ett sto hem till stallet idag.

Den första som anlände var Moonsong även kallad Musse, han kom runt 14:30 och är en väldigt ståtlig arab.

Runt 17:00 tiden kom även Minidale även kallad Melody till stallet. Hon är en seg liten Ponny.

Ska försöka få upp info om Mimmi, Musse och Melody ikväll. (oj jag gillar tydligen M)

Postat av: Abby Ligthningstar

Heeej, på dejj, jaaaag tyyyycker deeeen skaaaa heeetaaaa Minimist eller Minisoul, sorry för mina dåliga stavningar ;)

2014-02-21 @ 19:27:22
Postat av: Anonym

Fina hästar!

2014-02-21 @ 19:32:48
Postat av: Abbie ponystar

Så du köpte en powny! :D Vet du att de är lite snabbare nu? ;*

2014-02-21 @ 20:32:46
Din bloggadress: http://lifeinjorvikonline.bloggo.nu
Postat av: Natalie Turtewater

KAN NÅN TITTA MIN BLOGG!!!!!!!!

2014-02-22 @ 08:41:13
Din bloggadress: http://starstableNatalie.bloggo.nu
Postat av: Evelyn Moonnight

Haha jag heter Mimmi på riktigt xD

2014-02-22 @ 15:54:44
Postat av: Yvonne Sweetwood

Heter Amanda irl!! c: Älskar din blogg! Puss ♥

2014-02-25 @ 18:07:55
Din bloggadress: http://sweetwood.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0