Jag har blivit Generös

Medans jag levlade så bestämde sig jag och SP för att fika, så vi bestämde att vi skulle fika i gåd så efter RH red jag direkt till caféet för att ta gåd efteråt. Får höra i klubb att det pratas om mig i global och att det skulle vara en söt bloggläsare vid namn Hannah Highheart som pratade om mig. Jag kände att hon var riktigt trevlig och bjöd henne till fikat, men eftersom att hon inte kunde komma till GÅD så¨red jag och mina pärlor ner till RH och träffade henne. 

Det blev lite folksamling kring mig och medlemmarna men det var bara roligt att få träffa er, var så snäll att jag lovade några tjejer denna fina bilden.
 
Sedan forsatte levlingen, dock inte ensam utan Zelda och Matilda följde efter och gjorde det ännu roligare. Dom skrev gulliga saker såfort jag kom i mål, underbara♥ 
Tack för en trevlig kväll, ni är för underbara allihop :)

Postat av: Matilda Youngbell

OMG ÄR JAG MED PÅ DIN BLOGG SNÄLLA KAN NGN NYPA MIG DET HÄR ÄR VÄRLDENS BÄSTA DRÖM!!! ÄLSKAR DIG MANDA
MANDA ÄR BÄST INGEN PROTEST MANDA E BÄST INGEN PROTEST MANDA E BÄST INGEN PROTEST
ÄLSKAR DIG <3

2014-02-18 @ 20:28:39
Din bloggadress: http://matildayoungbell.bloggo.nu
Postat av: Elise Snowstreet

Puss på dig manda! :) <3 Jag älskar dig Manda, du är min lilla panda! <3 :)

2014-02-18 @ 20:55:27
Postat av: Denise

Du är min förebild, har tagit bild med dig en gång i Moorland och det var den bästa dagen i mitt liv, tack för att du ställde upp och tog bild med mig, jag blev jätteglad. Har sätt dig många gånger och har velat gå fram men tyckte det räckte med en gång för du tycker säkert det är jättejobbigt när folk kommer fram hela tiden, älskar din blogg! Kram :D

2014-02-18 @ 22:01:58
Din bloggadress: http://lemonrebel.blogg.se
Postat av: Hanna skydaughter

Du skrämmer livet ur mig kvinna!!! 😄 jag har en gubbe som heter Hanna highheart utan H i slutet. Höll andan XD

2014-02-18 @ 23:11:37
Postat av: Hannah Highheart ^.^

Hehe tack så mckt <3 Vill ngn se mer om mig så finns jag på min blogg men Amanda, jag undrar var dressyren bra + ska vi ses ngn annan gång? ;)

2014-02-19 @ 11:59:55
Din bloggadress: http://Hannahhighheart.blogg.se
Postat av: Isabella sweetfprest

Jag är med i the pearls :D

2014-02-22 @ 09:43:51
Din bloggadress: http://winterspirit.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0