Ni är underbara!

Hur ska jag någonsin kunna tacka er för allt ni gjort för mig? era stöttande kommentarer när jag mår dåligt. Era underbara ord som berömmer och allt som ni gör för mig. Det skulle nog aldrig riktigt gå, jag skulle aldrig kunna beskriva hur mycket ord varje litet ord som ni säger ger mig så mycket ork till allting.

Ni är helt amazing och vi har haft en sådan otrolig resa tillsammans, en resa jag verkligen inte ångrar. Man kan tänka tillbaka och undra ibland, hur hade allting varit om jag inte hade hittat Star Stable. Man skulle kunna tro att det hade varit riktigt bra. Men om man tänker på allt jobbigt som hänt så hade jag nog inte orkat eftersom att det är ni som gett mig stöd när ingen annan har kunnat göra det. 

Tack så himla mycket för allting, jag lovar att försöka att aldrig svika er. ♥

Postat av: Sarah Skyhill

Aww ♥

2014-02-15 @ 13:01:12
Din bloggadress: http://jorviksarah.blogg.se
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Ja du Amanda...Skulle ditt liv vara likadant om du inte börjat spela SSO, det tror inte jag i alla fall. Du hade inte träffat alla underbara personer som brukar ge dig ett gott skratt och du skulle inte ha fått alla dessa stöttande kommentarer från dina bloggläsare ♥ Du står som en hård mur som varit med om mycket men du står kvar. Då du skrev: "hur ska jag någonsin kunna tacka er" så tänkte jag; att det du gör är som ett stort tack för mig, du ger mig ett leende varje dag och din röst får mig att må bättre på nått sätt. Jag är alltid lika ivrig då du streamar och skriver ett inlägg. Du gör mig glad och är min förebild! ♥

2014-02-15 @ 13:18:30
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Elin Darkbell was here!

Hejsan Amanda! Hoppas du kommer ihåg mig. Jag som var med på bilden och skrev att du hade en supersöt röst! Och det har du verkligen! Och hur skulle vi kunna klara oss utan dig?! Först var Alice Winterbell min idol! Nu är det du! <3 Hoppas vi kan ses någon gång på ss! Det är bara att breva om du känner för det!!

/Elin <3

2014-02-15 @ 13:55:43
Postat av: chloe seacake

Amanda, det var du som gav mig vilja att börja spela SSO! DU gav mig all inspiration! <3 Jag bliv SÅÅÅÅÅÅÅ glad när jag ser dig stå på SSO!;* Jag är nog ditt största fan! Jag älskar dig och det var du som gjorde att jag började gilla den nya araben. Dina outfits gör mig kär och glad. Om du inte skrivit ett inlägg på bloggen kan jag bli ledsen. Du är (tror jag) längst upp på min dator när jag ska söka på något! Oftast kollar jag först på din blogg när jag lägger på datorn! :* AMANDA,ILY! <3

2014-02-15 @ 15:36:58
Din bloggadress: http://seacakechloe.blogg.se
Postat av: Madison Skystar

Aww♥
Ska berätta några saker du inte vet:
Det var DU som fick mig att börja spela sso.
Det är DU som inspirerat mig genom hela mitt sso-liv
Det är DU som får mig att vilja logga in på sso varje dag.
Det är DU som får mig att kolla in här på din blogg varje dag.
Det är bara på grund av DIG som jag är den jag är idag.
Tack för att DU gjort mig till den jag är idag.
Bästa Manda♥

2014-02-15 @ 17:51:27
Postat av: Hanna skydaughter

Alla saker du har gjort för oss kan inte beskrivas med ord. Du har jobbat så hårt för oss alla även fast du kanske inte har tänkt på det! Det är du som ska ha ett jättestort tack!

// Hanna

2014-02-15 @ 21:21:38
Postat av: Emilia209

Kan du white-liste mig på mc där heter jag emilia209

2014-02-16 @ 14:03:03
Postat av: josse

amanda du är bäst och du kan allt du är så under bar<3 jag vill gäna vara med i en klubb om du har en :)

2014-02-16 @ 14:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0