Skicka iväg hästar till Hästön

Jag vill tömma ner mitt stall lite men vet verkligen inte vilka hästar jag vill skicka iväg till hästön då jag älskar de allihopa. Tror jag vill skicka iväg 3 stycken. Men ni måste hjälpa mig välja vilka!

Rösta här nedanför på den hästen ni tycker jag SKA skicka iväg till hästön. 
   
Vilka hästar ska skickas iväg?

Coralwalker (Collin)
Daydancer (Danne)
Frostriver (Rivala)
Goldeye (Goliat)
Snowgaze (Snow)
Southrain (Suzie)
Spacestone (Santos)
Sunmist (Mimmi)
Thundersmash (Tellus)

    View results

Postat av: Jane Riverwood <3

Man får ju tillbaka dem, så ta det inte på alltför stort allvar. ;)

2014-02-14 @ 11:10:01
Din bloggadress: http://starstablejane.blogg.se
Postat av: Daphne Dragonheart

Hur kan man tycka att någon ska skickai väg starthästen? Det är ju din BFF, din älsking, den som du uppleft allt på! Hur kan man skicka i väg sin bästa vän, bara för att köpa nya?

2014-02-14 @ 15:59:26
Postat av: Anonym

Tycker INTE du ska skicka Snowgaze, hon är din starthäst och din blogg är döpt efter henne. Klart hon ska vara kvar i ditt stall! Min åsikt :)

Om jag får säga de jag tycker du ska skicka iväg så är det Tellus, Collin och Rivala.

2014-02-14 @ 23:49:49
Postat av: Anonym

Och visst du får ju tillbaka henne när du vill, men jag tycker ändå du ska ha kvar henne i stallet :)

2014-02-14 @ 23:51:58
Postat av: Emilia

Snowgaze för han/hon har varit med om mycket sedan ni startade i level 1 ----- 5 lång tid

2014-02-21 @ 17:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0