Sommarfeeling

Sedan i måndags så har jag börjat känna en rejäl sommarfeeling. Åh vad jag längtar, det kommer hända så mycket kul OCH INGA MER TJOCKA KLÄDER *-*

Jag har länge suktat och längtat efter att värmen ska komma, och igår så klädde vi på och gick ut med barnen och det var varmt solsken jag skådade. Och dessutom har vi ingen snö alls i Halmstad vilket vi inte haft på länge, så himla underbart.

Detta tar jag med mig till SSO, jag försöker så mycket jag kan att klä mig efter väder i vekligheten då jag tycker de känns "rätt". Men ibland vill man bara var snygg och slänger på sig sommarkläder. Men idag kände jag värmen inom mig och tog med det till SSO och försökte se somrig ut, dock inte för somrig.  Dessutom så sket jag och Santos i sadeln ocvh red iväg helt sommartaggade båda två. 

Postat av: isabel skyborn

Hej bra en fårga har du barn?

Svar: HAHA nej, jag praktiserar på en förskola! :D
Amanda ~

2014-02-25 @ 20:25:32
Postat av: Liv Silverstar

Har du barn???

Svar: HAHA nej, jag praktiserar på en förskola! :D
Amanda ~

2014-02-25 @ 20:30:52
Postat av: Liv Silverstar

Jaha haha 😂

2014-02-25 @ 21:04:18
Postat av: isabel skyborn

HAHAHA OK!!! :) XD

2014-02-26 @ 10:14:05
Postat av: Jasmine snowstone "Jas"

Aloha! om du och santos "sket" i sadeln hur ska du då få den ren? XD (nä skämt åsido, jag fattar vad du menar! =D)

2014-02-26 @ 14:09:50
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: Bella Seaside

Jag är precis lika dan! Hahaha. Men jag vill ha väder till SSO. Skulle vara MYCKET lättare med att klä sig.

Som mina lärare brukar säga: Kläder efter väder! (xD)

2014-02-28 @ 09:38:04
Din bloggadress: http://starstableryttarna.blogg.se
Postat av: Alva M

Åh jag håller med, känns verkligen sommar många dagar.. Nu saknas bara lovet och ännu lite mer värme! :D

2014-02-28 @ 14:18:14
Din bloggadress: http://www.napulii.blogg.se
Postat av: Lilly Mchilll

Vart köpte du de byxorna???? :)

Svar: I fiskebyn :)
Amanda ~

2014-03-02 @ 08:38:25
Din bloggadress: http://livetsomlilly.blogg.se
Postat av: Lilly Mchilll

Vart köpte du de byxorna???? :)

2014-03-02 @ 08:40:02
Din bloggadress: http://lillym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0