Underbara vän♥

Igår så bestämde sig min underbara vän Esther för att åter börja spela igen, dock mest på helger. Tyckte det var riktigt roligt och skoj att ha henne tillbaka och speciellt att hon ville joina WR♥ 

Esset och jag har hållt ihop sedan SP och det är helt otroligt, ungefär 1 år har vi känt varandra nu, tiden har gått riktigt fort. Jag skulle aldrig kunna överleva utan att kunna prata med henne, hon har alltid varit en syster för mig. Vi kan prata med varandra om allt och vi stöttar varandra i vått och torrt. Tack för allt♥

Vi tog även ett dopp, det första i år tror jag och det var riktigt mysigt, Rivala fick följa med och hon plaskade och lekte, sedan så fick hon även träffa Rebel som kom tillbaka till essets stall igår.. åh vad de är fina ihop han o ess. Rivala var väldigt mycket på bushumör och lekte massor, men så mycket som hon stått så förstår jag henne!
Har ni tagit årets första dopp? :D

Postat av: Esther Lightwater

Ååååh! Sötis <3

2014-02-02 @ 10:32:01
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Ska nog snart ta första doppet! ;)

2014-02-02 @ 10:38:46
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Vanessa Bunydawn

jag badade på ny års dagen i SSO det var riktigt kalt.

2014-02-02 @ 12:14:41
Postat av: Sarah Skyhill

Japp

2014-02-02 @ 12:19:47
Din bloggadress: http://Sarahskyhill.bloggplatsen.se
Postat av: Claudia Winternight

Fortsättningen på mitt inlägg angående WR:

Edit: Klubbköer är inte dåliga. Dem ger alla en rättvis chans. Att reagera så som flera i WR gjorde, att lämna, är varken moget eller smart. Man ger folk skuldkänslor. Det finns lösningar på detta. Man kan skaffa regler runt kön, som att "Varje vecka får högst 3 stycken nya tas in i klubben, så att alla kan lära känna varandra". Dessutom bör de som vill ha en chans i kön inte tjata. Om alla hjälps åt får alla en chans.

Jag hoppas att du förstår. Vi hjälper dig, då vi alla älskar WR. <3

2014-02-02 @ 13:25:29
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Holly Darkgren

Japp! Jag tog mitt första dopp med min Ponny Dragonfire :3

2014-02-02 @ 14:29:17
Din bloggadress: http://hollydarkgren.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0