En bra nedleddningssida för Sims 3

Innan du försöker installera något till The sims 3 får du läsa igenom dessa 2 guider nedanför.

Läs om hur du installerar .sims3pack filer HÄR
Läs om hur du installerar .package filer HÄR

Dessa var grunderna till hur du installerar föremål till sims. Det viktigaste när man installerar filer till sims är att man håller sig till de säkra sidorna eller har ett bra virusprogram. Vissa sidor kan vara skadliga och inte lika säkra som vissa andra hemsidor. Det är även bra att man hela tiden håller koll på vad man lägger till för att snabbt och lätt kunna radera filerna om de inte funkar i spelet. Det är även viktigt att man kollar innan man laddar ned filer om de funkar till de expansionspaketen man har, vissa saker behöver ett visst expansionspaket för att fungera.

En bra nedleddningssida som jag använder mig mycket av för att ladda ned kläder och möbler är http://www.thesimsresource.com. Den sidan har väldigt mycket saker att välja mellan och det är gratis. Sidan är säker och jag har aldrig vart med om problem efter att ha laddat ner därifrån. 

När du är inne på sidan så väljer du "download" längst upp på sidan och sedan väljer du sims 3, sedan är det bara att bläddra och hitta vad DU vill ha och följa guiderna ovanför!
En bild från när Jens och Goliat tränar i deras nya paddock, familjenn har flyttat till en ny gård bredvid deras förra. Bilder kommer imorgon!

Postat av: Emily McLake

Thesims3.com e också bra för att ladda ner saker. finns jättemånga fina hästar man kan ladda ner där som jag delvis har gjort :)

2014-01-18 @ 22:05:36
Postat av: stefanie starstorm

Sjukt kul att du spelar sims :)

2014-01-18 @ 23:56:22
Postat av: Zelda Winterheaven

Hittar fortfarande inte hur man laddar ner knoppar, hur du gör knoppar går man in på ``Pets´´elr ``Hair´´eller något helt annat?:)
Vore snällt om du ville svara!:)
Vi

2014-01-19 @ 09:10:12
Postat av: Isabella silverstorm

Zelda Winterheaven, du får ladda ner en häst som har knoppar från thesims3.com (måste vara medlem där) sen gör du ett nytt hushåll sen skapa häst sen pälsfärg då kan du gå in på man så kan du välja knoppar elr nåt annat även ändra ärg, gör samma sak med man så hoppas det hjälpte (du måste ha sims 3 husdjur för det)

2014-01-19 @ 10:11:41
Din bloggadress: http://starstablefriendslife.blogg.se
Postat av: Jane Riverwood <3

Hej Amandah,

Jag har en liten fråga:
De blåa "banden" du har på bloggen, hur fixar man sådant? Jag vill absolut inte kopiera dig, men har glömt hur man gör sådana band. ;)

2014-01-19 @ 10:22:10
Din bloggadress: http://starstablejane.blogg.se
Postat av: Sandy Sleepymountain

Kan du ha två expationspaket samtidigt? För på en av bilderna i ett annat inlägg är det ju vinter och höst. Så jag undrar om det går att ha husdjur och årstider samtidigt? Kan vara jag som bara tar fel.xD

Svar: Man kan ha alla samtidogt
Amanda ~

2014-01-19 @ 10:54:46
Postat av: Sandy Southside

hur kommer grejerna man laddar ner från TSR in i spelet??? jag har laddat ner... mst man ha konto?? -.-' försöker hitta smått bra saker till ett fint hus och bra barnrum men blir bara irriterad när det inte komemr nått i spelet!
(melja på sso elr kommentera ett svar)

Svar: du får läsa guiderna om hur man installerar dom som finns i inlägget.
Amanda ~

2014-01-19 @ 15:48:53
Postat av: jennifer pyppybard

Hej vilken filk väljer du när du vill se benlinder och man och gårdar snälla svara

2014-01-19 @ 16:00:08
Postat av: Nellie Pinkbrooke

Tack för tipset om den sidan du laddar hem från jag tänkte inte på att det finns fler sidor och har bara laddat ner från sims hemsidan där det brukar bli väldigt mycket problem.Och föressten hur fick du dem benlindorna till hästen har letat men hittar dem inte :(

2014-01-20 @ 09:16:49
Postat av: Anonym

hittar inte benlindorna som du har,vilken kategori hittar man dem på??

tacksam för svar <3

2014-01-20 @ 11:23:04
Postat av: Anonym

Hände lite konstiga saker när jag skulle installera ett hår....vi fick konstiga filer till datorn :/ vet du varför? :)

Svar: det du ska få ska vara .package filer eller .sims3pack filer, annars vet jag inte vad det är, sidan är säkert och används av väldigt många
Amanda ~

2014-01-27 @ 22:30:14
Postat av: Jasmine snowstone

heey! ehum jag tyckte du sa att Jens var rädd för att rida? =P kanske jag som tar fel ;)

och det där med en dansande kossa det är ju nt sant? vrf skriver du det om det inte är sant? =D (jag menar nt att låta arg elr mena nåt illa! =D)

2014-02-16 @ 17:07:25
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag har laddat ner lite saker men de kommer inte upp i spelet, vad ska jag göra? o.o

2014-03-14 @ 19:05:07
Postat av: Frida

Kanonbra blogg för alla som lirar Sims 3 :D
Men har en fråga, vet du hur man hittar täcken, huvor och benlindor till hästarna? :)
Svara gärna på min blogg eller här i din blogg ( i ett inlägg) så jag inte missar ditt svar :)

2014-08-01 @ 13:29:47
Din bloggadress: http://nattstad.se/fmnordlander

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0