Funderingar kring nästa vecka

Jag sitter och funderar på nästa veckas uppdatering lite mer, nu vet vi att höstön kommer då istället och det lkänns riktigt bra. Men jag sitter och funderar på vilka jag ska skicka dit, har kommit fram till Pärlan men sedan så vet jag faktiskt inte, det känns så svårt att bara skicka iväg mina hästar. Jag undrar oim man kommer kunna åka och hälsa på dom, det känns som att dom jobbat mycket på ön och det skulle inte löna sig om man inte ens kunde åka dit och se den, så jag tror vi antingen kommer få ta hästarna dit och släppa in dom för att springa eller så kommer vi kunna åka dit och utforska och se våra hästar, vad tror ni?

Jag har även funderat på något jag aldrig hade kunnat tänka tanken på förut. Mina tankar ligger på att köpa den nya PONNYN(!!!!). Jag sa att jag aldrig skulle ha en ponny men så kom den och såg så fluffig och gosig ut samtidigt som den har en riktigt fräck färg så jag känner för att köpa den. Det känns som att jag behöver en ponny och den är PERFEKT. 

Vi får väl se när tiden är kommen, och hoppas på det bästa! :D

Det blir lite sämre uppdatering ibland då jag börjat spela minecraft igen, woop!

Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Minecraft! Woop woop! ;DD

2014-01-30 @ 18:43:56
Postat av: Abbie ponystar

Yey! ^^ Powny är söta! :3

2014-01-30 @ 18:58:30
Din bloggadress: http://lifeinjorvikonline.bloggo.nu
Postat av: Athena Yellowstorm

Höstön! Fint namn:)

2014-01-30 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0