Hårbyte

Jag känner verkligen för att byta hår till ett av de raka, jag har verkligen fastnat för dom eftersom att man ser ansiktet väldigt tydligt och jag tycker det känns mer passande på sommaren. Kan inte riktigt förklara. 

Dock finns ju inte min hårfärg (platinablond) ännu och trots att de säkert kommer så känner jag inte för att vänta eftersom mitt hår inte heller passar helt med solglasögon som jag kommer använda supermycket. Lily försöker tjata på mig de bruna för 300 sc men jag kan inte bestämma - där kommer ni in i bilden. Ni är alltid rättvisa och vet bäst så NI får välja :')

Ska jag bli blond rakhårig?
 
Eller ska jag bli brunett rakhårig? 
Till WR http://snowgaze.blogg.se/2013/april/hata-mig-inte.html
webvoter-omröstning
Vilken hårfärg tycker ni?

Byt inte
Det blonda
Det bruna

    Se resultat

Postat av: Lily Rainstorm

RÖSTA FHAN PÅ BRUNA

Svar: !!!!!!!!!!!!!!!!!
Amanda ~

2014-01-28 @ 19:40:14
Din bloggadress: http://starstableworld.se
Postat av: Lova skylake

Byt inte

2014-01-28 @ 19:52:38
Postat av: A

Jag tycker att du passar skit bra i blont! :D Sen är ju det billigare, haha

2014-01-28 @ 19:53:30
Postat av: Lovisa Underlee

BYT INTE!!!!!!!!! Snälla Manda!

2014-01-28 @ 19:56:18
Din bloggadress: http://lovisaunderlee.blogg.se
Postat av: Madelyn Friendlee

Åh, tycker att du passar väldigt bra i blont. Det är ju en typisk "Amanda färg" haha :D
Men det är helt upp till dig, tycker jag. Och skulle ju såklart också vara kul med variation :)

2014-01-28 @ 20:31:20
Din bloggadress: http://www.starstablelynn.blogg.se
Postat av: Alicia Lowhand

Så svårt! Du passar ju i allt det är ju ditt val men om jag måste så tycker jag att du ska ta det blånda

2014-01-28 @ 21:56:59
Postat av: Hanna skydaughter

Haha! Tror också att jag tycker det blonda.
Hata mig inte Lily! XD

2014-01-28 @ 22:15:05
Postat av: Alisa Goldstone

det blonda framhäver ditt ansikte mer och ser bättre ut på dig sen är det ju lite tråkigt om du och Lily som hänger ihop ganska mkt har samma färg och likadant... bara min åsikt du betämmer ju

2014-01-29 @ 15:21:06
Din bloggadress: http://summerdream.bloggo.nu
Postat av: Liv Ponyborn

BYT NT!!!!! PLEASE!!!D':

2014-01-29 @ 16:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0