Hästön är påväg

Jag sitter här i min egna lilla bubbla och tänker på onsdag, det är många planer som snurrar i huvudet på mig.
SSO har själva avslöjat att om de lyckades fixa alla problem som uppstod i förra veckans uppdatering så kommer hästön att komma imorgon, och det är just den funktionen som vi alla väntar på. 

Jag själv tror att teamet är riktigt duktiga och har lyckats hitta felet eller iallafall är väldigt nära på att hitta det, och jag hoppas verkligen på att de lyckas till onsdag. Hoppas nog mest av allt att de lyckas fixa filtarnna eftersom att jag verkligen saknar min rosa och betalade hela 139 sc för den.. och att jag fick en helt främmande filt istället kändes inte kul. Men jag tycker verkligen det är dags för hästön nu då jag verkligen börjat sakna en gammal häst jag ägt.

Jag tror det första jag kommer göra är att skicka pärlan till hästön, eftersom hon knappt rids och jag inte tycker om henne lika mycket som förr längre trots att hon är riktigt fin. Har aldrig kunnat hålla intresset uppe för de stora hästarna. 

Iallafall så KANSKE jag kommer att köpa tillbaka en av de hästar jag tidigare ägt eller så kommer jag bara tömma ner stallet lite och invänta den rätta hästen att köpa, kommer absolut inte ha bråttom med att inhandla hästar utan kommer ta det i lugn takt. Vad är de första ni kommer göra när hästön kommer? 
Btw. försöker skriva mer och mer om SSO men det krisar i förrådet, blir det för jobbigt med sims? så jag vet om jag hellre ska låta bloggen stå tom hehe. :3

Postat av: Zoey Winterfield

Nej! Fortsätt skriv om The Sims! Älskar de, du skulle kunna skriva bara om TS3!!

2014-01-27 @ 16:28:34
Postat av: Rose Skystar

Jag ska nog skicka 1-3 hästar jag äger till häst ön.Ska sedan köpa den cremellon tror jag ;) Sedan i en lugn takt köpa resten som jag velat ha/saknar.
Nej det är jätte kul att läsa såna sims 3 inlägg som du gör :D

2014-01-27 @ 16:53:48
Postat av: Sarah Skyhill

Vad är egentligen hästön?

2014-01-27 @ 17:11:34
Din bloggadress: http://Sarahskyhill.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia Turtlebear

Gärna mer sims 3, köpte semesterparadiset igår :D Svindyrt :(

2014-01-27 @ 17:32:08
Din bloggadress: http://moonrider.blogg.se
Postat av: Connie Starfall

Jag ska nog skicka dit mitt holländska varmblod, den billigaste av hollänningarna. Sen funderar jag på en jävligt stor grej för mig, kommer man kunna skicka sin starthäst dit? Isåfall tror jag väldigt många kommer göra det, eftersom de flesta ''hatar'' sin starthäst.. Men jag kommer aldrig göra det, även fast jag vanvårdar honom typ.. xD Det var ju han som följde med mig när jag ''skapades''. Fast jag har ändå lite ångest, jag hatar att se mina hästar må dåligt haha. xD Så jag har - men ändå inte - planer på att skicka honom dit, om det går. Sammy, namnet som du kom på åt mig ^^

2014-01-27 @ 17:46:58
Din bloggadress: http://bloppiees.bloggo.nu
Postat av: Inez Flowerforest

Kommer köpa massor av Star Coins och sedan börja köpa hästar som jag alltid velat ha!Tre hästar som jag ska köpa när hästön kommer
1.Den vita andalusiern
2.Den hästen som du rider på =>
3.Den lilla orange färgade ponnyn i FP

2014-01-27 @ 17:52:18
Din bloggadress: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu
Postat av: Lara Mcfield

Skriv om sims!!

2014-01-27 @ 18:14:02
Postat av: Vera Westgren

ska skicka dit alla mina hästar förutom min älskade gula achal-teke ^^ Skönt att ha tomt i stallet typ och det är den jag behöver levla c: skriv mera om Sims :D

2014-01-27 @ 18:23:54
Postat av: Ellen Eveningmountain

Det är kul att läsa om TS3 vilket jag vet att många andra också tycker så sluta inte att skriva om TS3. :)

2014-01-27 @ 18:48:55
Din bloggadress: http://jorvikdream.bloggplatsen.se
Postat av: anonym123

Haha när hästön kommer ska jag köpa hästar för alla mina sc

2014-01-27 @ 19:36:52
Postat av: Linn Queendaugther

Antagligen köpa någon av dom hästar jag vill c: och spara sc då :)

2014-01-27 @ 19:37:01
Din bloggadress: http://Linnsso.bloggplatsen.se
Postat av: Alexandra Mistdawn

Jag tycker att det är kul att du bloggar om TS3. ^^

2014-01-27 @ 19:55:45
Din bloggadress: http://starstablenytth.blogg.se
Postat av: Hedvig Highcamp

Tycker att det är jättekul att läsa om TS3, men du får gärna blanda lite sso med också:) En sak som hade varit bra är om du hade gjort en egen blogg om TS3 men det går ju liksom inte att ha två bloggar xD Kram <3

2014-01-27 @ 21:20:49
Postat av: Tove Hightree

Det är inte alls störade med Sims, tvärtom är det faktist roligt! :D

2014-01-28 @ 08:04:55
Din bloggadress: http://starstabletove.blogspot.se
Postat av: Anna Westbaker

Det första jag kommer göra är att levla upp min morgan, min grå och en av mina ponysar och sedan skicka dom på semester.
Jag tycker absolut att du ska fortsätta med Sims istället för att låta den stå, det är mycket roligare att titta in och se ett Sims inlägg än samma som sist jag tittade in;D

2014-01-28 @ 12:41:58
Din bloggadress: http://annawsso.blogg.se
Postat av: Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Pandan SunstarS

Ja, vad vi längtar, imorn gäller det! Men något som jag är rädd för är att det kmr kosta en del.. xD

Men jag tycker det är kul när du bloggar om TS3 :D Jag älskar bilderna ;D

2014-01-28 @ 14:00:31
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Hilda Highberg

det är jättekul att du lägger ut på ts3! och jag kommer nog lämna min ponny på bete :)

2014-01-28 @ 15:07:27
Postat av: Elvira Moonbaker

Tycker TS3 nästan är roligare än SSO!!! :D

2014-01-28 @ 16:28:39
Din bloggadress: http://moonbaker.nicke.dk
Postat av: ebba diamondnight

fortsätt med the sims det är bara roligt

2014-01-28 @ 18:13:32
Din bloggadress: http://jorvikarna.bloggo.nu
Postat av: Isla Maclee

Äntligen, har vänta så länge på hästön. Är typ ääää 9 hästar jag vill ha, typ 7000 SC sammanlagt :O
Dags att börja samla...

2014-01-28 @ 18:31:17
Postat av: Joline Gladebard

Sluta INTE med bloggandet!
Det är jääättekul att du skriver om SIMS!!!!!!

2014-01-28 @ 18:41:11
Din bloggadress: http://gladebard.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0