Inte en helt vanlig uteritt ✔

Klockan 20:00 var det dags för aktivitet med klubben. Jag som verkligen känner en förbättring i både klubben och mer sug till att spela valde att självklart vara med. Och jag ångrar absolut inte valet utan jag hade riktigt roligt.

Vi red ifrån Fort pinta ner mot moorland i skritt, samtidigt som alla pratade och skojade. Väl framme sadlade vi av hästarna och begav oss mot Steves där vi skulle leka en lite ovanlig lek, nämligen en bakvänd kurragömma. Det gick ut på att en i klubben skulle gömma sig i silvergladebyn och sedan skulle resten leta, detta var mycket svårare än man tror och mycket roligare än vad man tror. Jag var bland dom sista båda omgångarna så svårt var det, eller så är jag dålig ;$

Vi fortsatte sedan våran uteritt mot linbanan, vi red i våran speciella klump och skrattade tills vi var framme, då blev det allvar. Vi delades in i grupper för att tävla och alla hade siktet på att ta hem vinsten - eller? Nej vi hade väldigt roligt och jag lyckades vinna båda omgångarna, tack vare att Rivala hade en sådan energi idag. Detta var helt klart något av de roligaste jag vart med om och att gå på aktiviteter är helt otroligt kul. Sådan gemenskap! :D

Efter detta var jag dock tvungen och gå, bara detta lilla tog 1h. Tack för aktiviteten Alice G!

Postat av: Nathalie Whaleborn

Får jag gå med i Water Roses????

2014-01-28 @ 06:51:10
Din bloggadress: http://Nathaliejorvik.bloggo.nu
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Ställ dig i kö c:

2014-01-28 @ 16:01:06
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

En fågel viskade i mitt öra att Sneaky Dragons skulle busa för Water Roses... Var det sant? c:

Svar: haha, nä, bara lilla kim :)
Amanda ~

2014-01-28 @ 16:01:58
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

xd

2014-01-28 @ 19:04:51
Postat av: Jenny Goldbridge

Jag smileade ;)

2014-01-28 @ 19:22:24
Din bloggadress: http://www.jennygoldbridge.blogg.se
Postat av: Linn Queendaugther

Det var jätte kul c:

2014-01-28 @ 21:05:29
Din bloggadress: http://Linnsso.bloggplatsen.se
Postat av: Kelia Pandapaw

Hej! Vart köpte du schabraket?

Kram
Kelia♥

2014-02-02 @ 17:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0