Morgonfika med Rosor

Haffade två av mina fina medlemmar i klubbens chatt för att sticka iväg på en fika eller för min och Jennys del blev det frukost. Ellie var den enda som beställde mat såhär på morgonkvisten, men vi vet ju att hon är lite annorlunda ;)

Vi satt och pratade massor och kom in på uppdragen man fick i början när vi kom in till skördebygden, Ed berättade då att han skulle öppna något typ av café om jag minns rätt och då skulle vi hitta ingredienser till något helt nytt han skulle servera, bland annat hittade vi ketchup och älgbajs (?) och sedan vart det inget mer med det. Nu när hans café har öppnat kan man köpa denna mackan på bilden ovan och den heter "ed's specialare" så jag vill inte ens tänka på vad jag fick i mig ;)

Melissa joinade oss även lite senare och det blev en mycket trevlig start på dagen.

Postat av: Jenny Goldbridge

Nej men vem är snyggingen brevid dig? O.o

2014-01-07 @ 11:10:10
Din bloggadress: http://www.jennygoldbridge.blogg.se
Postat av: Ellie Greennight

Haha " men vi vet ju att hon är lite anourlunda" xD Ja älgbajs är ju mums! ;) Och på sista bilder ser det ut som du smaskar på din tumme! ;) Är du inte lite för stor för det nu ?:')

2014-01-07 @ 11:33:54
Din bloggadress: http://elliestarstablelife.blogg.se
Postat av: Ellie Greennight

Haha " men vi vet ju att hon är lite anourlunda" xD Ja älgbajs är ju mums! ;) Och på sista bilder ser det ut som du smaskar på din tumme! ;) Är du inte lite för stor för det nu ?:')

2014-01-07 @ 11:33:59
Din bloggadress: http://elliestarstablelife.blogg.se
Postat av: molly bigson

fett mysigt :D

2014-01-07 @ 11:46:41
Din bloggadress: http://letsplaysso.blogg.se
Postat av: Sofia Diamondnight

Han skulle väl öppna en resturang/värdshus?

2014-01-07 @ 19:47:34
Din bloggadress: http://diamondsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0