Morgonstund har guld i mun

Idag vaknade jag tidigt och bestämde mig direkt för att gå och ta ut en häst på en morgonstund, de är absolut de bästa timmarna man kan rida ut i då det är väldigt lugnt befolkat och man kan rida ensam. Jag tog med mig en av Stallets flickor som behövde bilder till ett projekt hon gör, så hon tog sin häst och red efter för att ta massor av bilder. 

Pärlan var det som fick komma ut och hon tyckte verkligen om det, hon har precis som många andra fått stå i några dagar så jag kände att hon behöver komma ut och röra sig, och det var tur det då hon kändes väldigt stel och obekväm. Hon verkade ha något problem med munnen då man knappt fick röra i tyglarna. Så vetrinären ska sedan komma och kolla på henne, hoppas på att de bara är något litet sår som man kan behandla♥

Dagens planer är inte planerade, vi tar det som det kommer då det känns bäst så. Uppdatering idag iallafall! :D

Postat av: Liv Ponyborn

Den looken var jättefin!!!!:D

2014-01-02 @ 08:26:13
Postat av: Aria Starfall

Varifrån är byxorna? 💖

2014-01-02 @ 09:34:24
Din bloggadress: http://nattstad.se/ariastarfall
Postat av: Zoe Yellowtree

hoppas på uppdatering?
Jag vet vad som kommer
att man ska kunna sitta vid cafeet och så kommer en servetris och så kan man äta tex en hallonpaj :)

2014-01-02 @ 10:38:11
Postat av: Lara Mcfield

Tyckte alltid att dom svarta hovarna såg konstiga ut, tycker fortfarande, men du matchar perfekt med vit och svart utrustning. Jättefina!

2014-01-02 @ 10:54:07
Postat av: Lorena

Va gärna med och tävla på min blogg :)

Postat av: Vanessa Diamondnight

Skulle du kunna ha en frågestund? :D

2014-01-03 @ 20:51:39
Postat av: Wilma ponygren

Du är jätte duktig på sso, önskar jag var lika bra.!👍 Men får inte bli starrider flera gånger, så synd. Hur länge är du starrider??

2014-01-04 @ 18:48:22
Postat av: Cornelia

Hej hej jag gillar dig men jag hittar aldrig dig på dagarna när jag spelar sso men jag undra om vi kunde ses i fp och jag heter Laila Yellowood

2015-02-21 @ 06:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0