Outfits ~ ett sätt att bli unik

Det som gör SSO väldigt intressant är nog mycket att man kan köpa så mycket olika kläder och göra sin alldeles egna outfit, det är inte i många spel som detta är tillgängligt och det är verkligen riktigt kul att ha den möjligheten. Det är ett sätt att kunna stå ut från de andra och skapa sig något alldeles eget inom spelet och bli "unik". 

Många bloggare och spelare har sin alldeles egna favoritoutfit som symboliserar dom pga att man ofta ser dom bära outfiten. Lily är en av de som verkligen hittat sin unika outfit som symboliserar henne. Nämligen en outfit med färgerna gult och svart. 

Jag har själv inte hittat den där speciella outfiten enligt mig, men har ni någon speciell outfit som jag har bärt som ni tycker symboliserar mig?
Denna outfiten slängde jag ihop tidigare idag, sadeln är verkligen ursnygg så finally blev den med i en outfit!

Postat av: Emelie Appleberg

Amanda... detta handlar absolut inte om ditt inlägg
men jag vet inte hur... jkag bara undrar om man vill dig något specielt.. hur ska man få tag på dig? jag menar du får säket en massa brev om wr och du orkar inte komm mailen för du får så mycket men om man vill något annat, hur ska man då få kontakt?

Svar: brev eller mail till [email protected] som jag kollar med jämna mellanrum. svarar på de brev som jag känner att jag borde svara på :)
Amanda ~

2014-01-16 @ 17:32:07
Din bloggadress: http://mintapples.blogg.se/
Postat av: Britney Moonwood

Tycker att Water Roses's klubbjacka representerar dig! Tänker alltid på dig när jag har på mig den, det skriker verkligen "MANDA THA PANDA" om den. :3

2014-01-16 @ 17:52:34
Din bloggadress: http://moonwood.blogg.se
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Jag skulle vilja säga outfiten som inte har ett namn utan en snygg matchning owo
Inläggets namn: It's all abount fashion
Byye ;DD

2014-01-16 @ 18:19:39
Postat av: Tilda

Bra

2014-01-16 @ 18:41:21
Postat av: Hilda Highberg

jag tycker dom rosa kläderna te x: rosa wr jackan ,symboliserar dig <3

2014-01-16 @ 19:39:48
Postat av: Moa Ponyforest

Jag tycker att den rosa outfiten är lixom du. :)

2014-01-17 @ 07:55:17
Din bloggadress: http://bravehorses.blogg.se
Postat av: Lexipexi muppen 8v

din wr outfit är väldigt du 8v -kastar russin på dig- och svara på mitt brev (!!!) 8c

2014-01-17 @ 22:35:40
Postat av: Joline Gladebard

Vet inte varför, men jag tycker rosa passar dig :o Ingen aning varför men ser jag dig i rosa så är det verkligen du ♥

2014-01-18 @ 09:00:35
Din bloggadress: http://gladebard.bloggplatsen.se
Postat av: Madison Skystar

Jag tycker WR outfiten eller den blåvita om du vet vilken jag menar cx

2014-01-21 @ 17:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0