What's up friends

Vad händer just nu på SSO..

Nu för tiden så loggar jag bara in på SSO för att prata lite med klubben, försöka gå på aktiviteter och självklart fota lite till bloggen och få lite idéer genom att rida runt. Just nu är de lite dåligt med idéer i SSO håll men mer i sims. Därav mest inlägg om det. 

Men måste bara erkänna att det är ganska kul när man blir störd och man bara vill bli klar så ist för att stanna och prata eller vara elak och ignorera så springer man iväg för som sagt, man är upptagen. Då får man se vilken energi ni lägger ner på att följa efte så man får lite dåligt samvete. Förlåt för det. 

Annars då, jag håller på med en ny familj på Sims som kommer läggas upp här såfort huset är klart. Ska bli spännande och bygga eftersom jag även installerat ett till expansionspaket som heter Semesterparadis. Har någon av er det?

Nu ska jag försöka fota lite bilder att ha på datorn så de alltid finns när jag har tid o blogga!

Postat av: Esmeralda Eastdotter

Har Semesterparadis, det är ett av mina favorit EP! ;)

2014-01-21 @ 16:32:36
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Claire

Ja, semesterparadis! Ett underbart paradis!
Närå, men det EP paketer är superkul!! :)

2014-01-21 @ 16:37:10
Postat av: jennnnifer snowstar

Hej :) jag har semesterparadis :) Du? Jag skrev en kommentar till dig på instagram men du tog bort den :O aja du kan la bara kolla på mina bilder? Jennifer_snowstar heter jag på instagram :D

2014-01-21 @ 16:37:10
Din bloggadress: http://lifeatjorvik.blogg.se
Postat av: jennifer igen ;)

Det kommer ju ingen dansande kossa ;)

2014-01-21 @ 16:38:05
Din bloggadress: http://lifeatjorvik.blogg.se
Postat av: Alejandra Graygarden

har exakt det också alltså The sims 3 semesterparadis

2014-01-21 @ 17:07:06
Postat av: Jenny Catbaker

Hej förlåt för jag sprang efter dig idag! :D

2014-01-21 @ 17:14:17
Postat av: Michelle Ponystreet

Jag har sims 3 semesterparadis! Ett jätteroligt expasionspaket med sånt som jag vill ha :D

2014-01-21 @ 17:42:41
Din bloggadress: http://www.ponystreet.blogg.se
Postat av: Inez Flowerforest

Vart har du fått det håret som Molly har ifrån?!

2014-01-21 @ 18:18:06
Din bloggadress: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu
Postat av: Stella Bluewater

En kanske för privat fråga;/ avgör själv om du vill svara på den!;)
Valde du Franska,Tyska eller Spanska som ett 2:à /3:e språk i skolan;)

Svar: Franska, dock var de riktigt svårt så läste det bara 2,5 år innan de fick bli svenska/engelska eftersom att de var mer slappt ;)
Amanda ~

2014-01-21 @ 20:40:00
Postat av: Bianca moutainbell

Jag har semester paradis det bästa med det är att man kan va en fabulous sjöjungfru :D

2014-01-22 @ 04:58:18
Din bloggadress: http://stablebloggen.blogg.se
Postat av: Elvira Loudforce

Jag har det, super kul är det! :D <3

2014-01-22 @ 06:53:04
Din bloggadress: http://elviraloudforcestarstableonlinebloggo.nu
Postat av: Jenny Catbaker

GAHAHA Jag tror det var jag som störde dig! Förlåt!! :D

2014-01-22 @ 06:58:15
Postat av: Selena Goldbear

Semesterparadis är ett jätte bra EP :D

2014-01-22 @ 08:01:30
Postat av: Alexandra Mistdawn

Jag har alla sims 3 spel förutom 70,80, 90-tal och film prylpaket. Men det är riktigt kul att ha tillgång till mer kläder osv. Om du vill ha tips vart man har iallafall kunnat köpa sims 3 spel för väldigt billigt, de rätt så ''gamla'' finns att köpa billigt vid Åhléns. Iallafall där jag bor. Men det kanske inte är någon större skillnad? Typ för 149:- kr, 199:- osv.

2014-01-22 @ 14:24:35
Din bloggadress: http://ssoalex.blogg.se
Postat av: Jaquelin Goldbell

Jag har Årstider,Semesterparadis och Husdjur, dock så vill jag inte intallera paradishotell igen för det buggade för mig...När jag är kanske 50 m ifrån med kameran blir djuren as konstiga så aa det får jag leva med haha x.x

2014-01-22 @ 16:16:56
Postat av: Bella Highgarden

Jag har det Manda, det är superkul c:

2014-01-22 @ 19:44:31
Din bloggadress: http://highgarden.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0