Min nuvarande önskeuppdatering

Satt precis och kollade på min egna blogg *ego* när jag såg min bild med SP, ser ni vad som är konstigt med den?
Jo jag står längre fram än de andra och därav hamnar jag mest i centrum. Det är ju ALLA som ska vara i centrum och inte bara jag. SÅ  varför ställde jag mig längre fram? Jo för att få med alla. Det är väldfigt ofta man får göra så och det är så himla, tråkigt. Så just nu, eftersom jag fotar så mycket som jag gör vill jag KUNNA ZOOMA!

Jag vill kunna Zooma ut min kameravinkel så att alla får plats på min skärm, eller ska jag fota min outfit kanske zooma in närmare mot hästen så man slipper beskära sedan och zooma in i efterhand. För de som lägger ut bilder på Instagram, Facebook eller bloggar och ständigt fotar skulle detta vara en väldigt bra idé. Jag hade gillat om man kunde Zooma in på typ F1 och zooma ut på F2, eller något liknande. Jag vet att teamet läser olika bloggar, de läser våra mail, inlägg på FB och de tar åt sig av våra idéer. SÅ jag hoppas verkligen de läser detta och jobbar på att få in detta i spelet. 

Har ni något speciellt liknande ni vill ha in i SSO? Vill ni också ha denna funktionen?

Postat av: Capucine Papapoulos

Själv dras min blick till snyggingen med rosa kläder och orange hår. :)

2014-06-13 @ 17:00:24
Din bloggadress: http://starstablecapucine.blogspot.se
Postat av: Hannah Discostreet

Jag håller med!!! Det skulle vara skit bra :-D

2014-06-13 @ 17:12:33
Din bloggadress: http://hannadiscostreetstarstable.blogg.se
Postat av: Saga Sunstar

Jag håller med, är så jäkla jobbigt att hela tiden klydda med sånt för bilder på SSO blir så himla vackra, men det blir så svårt och komplicerat när inte alla kommer med, eller nä man vill zooma in på hästen men inte kan det och det blir jättepixligt när man zoomar in med ndra program. Så detta skulle vara bra!

Skulle också vilja att man ska kunna ändra ansiktsuttryck, t.ex glad, arg, sur, ledsen, förvånad mm. Och kanske hitta på egna roliga och knasiga ansiktsuttryck som spelare gjort och skickat in till SSO Teamet, så får de bestämma tre vinnare och vinnarns ansiktsuttryck ska kanske kunna finnas i 2 veckor för test, och vill man ha de för evigt kanske man kan köpa de för ung. 30-50 sc :)

2014-06-13 @ 17:16:09
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Haley (Harley ehe) ^^

Åååh, skulle ju vara underbart om man kunde zooma! Alla skickar in detta som förslag, go go go! :D

2014-06-13 @ 18:20:09
Din bloggadress: http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Zelda Mistbell

Skulle vilja att ifall man fotade att man kunde välja att ta bort namnen så man inte behöver redigera bort dem o så ;)

2014-06-14 @ 11:03:48
Postat av: Nadia Silverland

Skulle va kul!

2014-06-15 @ 08:31:25
Din bloggadress: http://ssonadia.blogg.se
Postat av: Mary Northwood

Jag håller med! Är man i en klubb så ser man ju varandra som en familj, och då ska det ju inte vara någon som ska få mer/mindre uppmärksamhet än dom andra ;)
För övrigt så spelar jag också The Sims 3 och Minecraft (där jag bygger fiskehus och driver grisavel xD) C:

2014-06-15 @ 09:06:41
Postat av: Fiona Underland

Jag önskar också att man skulle kunna zooma när man tar bilder, att de kanske lägger till en kamerafunktion i spelet. :)

2014-06-16 @ 16:43:37
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Nova Puppyforest

Heej igen Manda!!! :) <3
Jag ÄLSKAR dina videos På YT :D
Och jag hoppas att vi kunde bli vänner ;)

2014-06-18 @ 02:12:09
Din bloggadress: http://winterdream33.weebly.com
Postat av: K.M

Ja att kunna zooma skulle va skitbra!!! ;D

2014-06-19 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0