Pärlorna rockar

Vilken dag alltså, har spenderat flera timmar tillsammans med att chatta och busa runt med klubben. Vi överraskade även en tjej från våran väntlista med att bjuda in henne i klubben - och hon visade sig även vara syskon till våran underbara Annabelle. Aaliyah verkar iallafall vara riktigt passande för SP och hon har varit väldigt social och kommit in i gänget idag - känns så bra!

Busade även med lilla SP, eller halvt. Jag sa attt jag skulle byta gubbe för att inget händer på lightfield och jag saknar att ha uppdrag. Berättade att jag skulle byta server med Aria och Amanda och få flytta över SP till Aria. Det var ju delvis sant - till 50%. Jag har tröttnat på Amanda pga att där inte finns några uppdrag. men samtidigt är det så skönt att få lägga all energi på dem man älskar mest. Då i allt jag sa var jag ärlig till 50%. Hade gärna gjort det om det gick fast samtidigt inte.. typ.

Den 15 juni blir vi hela 4 månader, helt otroligt att klubben inte funnits längre än så men ändå så känns allt så perfekt, känns inte som att det går att göra det bättre än såhär. Iiiiih :D

Gå in HÄÄÄÄÄR för att läsa hur du ansöker :)

Postat av: Jenny Goldbridge

Det har aldrig kännts bättre <3

2014-06-03 @ 19:45:54
Postat av: Maja Starside

Pärlorna rockar fett ❤️

2014-06-03 @ 21:08:29
Postat av: Jenny M

Jag älskar SP! Så glad för att jag blev godkänd!

2014-06-03 @ 22:06:40
Postat av: Daphne Dragonheart

När jag frågade om jag fick byta server sa dem att det inte var möjligt...

2014-06-04 @ 12:17:36
Postat av: Amanda Silverlord

Nu gjorde du Lordi orolig :'( INTE FLYTTA TILL MARSHMALLOW MÅLNET STANNA PÅ LUFTSTJÄRNAN

Svar: IM GONNA STAY
Amanda ~

2014-06-04 @ 15:07:42
Postat av: Nicole Mightynight

Hejsan Amanda
finns det nogon kö till klubben nogonstans?
skulle ju vilja stå i kö för få vara me :) är klubben full?

2014-08-02 @ 19:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0