Stranden med SP

Igår chillade jag lite med Shady pearls medlemmarna nere på Stranden, vi hade väldigt skojigt och njöt bara av den härliga värmen som befann sig på Jorvik. Strand har varit det som jag och många andra länge velat ha, så nu när det kommit så känns det så underbart.

Jag och Albert solade först på handukarna, men det kom en ponny och tog en handduk och lekte så rik, så vi gick med de andra till solstolarna där vi fick vara ifred. Ponnyn kunde inte ens dela med sig av sin rikedom till en fattig student som mig.


Postat av: Hannah Discostreet

Haha! Gu va härligt <3

2014-06-14 @ 18:41:14
Din bloggadress: http://hannadiscostreetstarstable.blogg.se
Postat av: Ebba

Hej Manda!
Du tar inte studenten va? xD
Jag har väldigt dålig koll när det gäller sånt där!
Men du är bäst! Emlan med! xD
Esther Lightwater är också bäst!
Ses nån gång på StarStable! ....
Hoppas jag! :D

//Ebba Y

Svar: nä, har inte gått klart gymnasiet o kommer nog inte göra :)
Amanda ~

2014-06-15 @ 07:44:27
Postat av: Olivia

Vilket program använder du när du ska filma i SSO? :)

Svar: Fraps
Amanda ~

2014-06-15 @ 08:41:37
Postat av: Frida

Kan jag få gå med i SP? Jag är i level 15, är LT.

Svar: ansök på shadypearls.blogg.se
Amanda ~

2014-06-15 @ 11:15:08
Din bloggadress: http://SpottedApple.brablogg.nu
Postat av: Elise Dognigh

Hej Mandis!
Ser värkligen skönt ut det där!!
Jag tycker det är kul att man kan simma lägre ut!!

2014-06-15 @ 12:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0