Svar på frågestund del 2

Har du spelat Sims länge? 
Svar: Flera år till och från

Kan du lägga upp ännu mer inlägg om Sims? 
Svar: kommer när jag orkar spela sims, så segt att starta.

Har du The Sims 3 husdjur? Eller nåt annat? 
Svar: Husdjur, årstider och semesterparadis

Är man en person i Sims, eller flera? 
Svar: man är ett hushåll

Hatar du mig ?
Svar: Hatar ingen

Vad tycker du om att vara känd?
Svar: vet inte vad jag ska svara, det är väl kul. Dock inget jag tänker på :)

Vad tycker du om dina fans? 
Svar: Dem är helt underbara ♥

Varför slutade du filma med Kim? 
Svar: det var inte lika kul längre

Varför köper du ingen friser?
Svar: Gillar inte deras form

Är det någon hästras på sso du har köpt som du inte blev nöjd med?
Svar: Andalusier

Känner du Kim irl? 
Svar: Ja, och det var även jag som fick honom att börja spela SSO.

Har du blivit kränkt pga att du bloggar om två spel? 
Svar: Nä, fast klart vissa ogillar det och klagar.

När började spel blir ditt stora intresse?
Svar: Alltid gillat spel, min pappa har alltid varit intresserad av datorer så har växt upp med det och lärt mig allt av honom. Och där är även spel inbandat.

Kommer du fortsätta med Sims? 
Svar: Ja när jag orkar

Dina närmaste vänner på sso? 
Svar: Har för många, alla i SP, några utanför. ♥

Någon som alltid finns där för dig? 
Svar: ugh, typ Lilz, Emlan o Anna skulle jag nog säga.

Om du fick byta konto med någon av dina närmaste vänner, vem skulle det vara? 
Svar: Ingen ;c

Din mest lyckade klubb? 
Svar: Helt klart SP!

Är dina klubbledare bra? 
Svar: Bäst!

Vem gör vad av klubbledarna i klubben? 
Svar: Vi försöker göra allt tillsammans och hjälpas åt men Jens huvuduppgift är att sköta närvaron och Lilz skickar ut veckobrev och sorterar ansökningar lite oftare än oss andra.

Hur kommer det sig att du har råd till att bygga så stora och exklusiva gårdar? 
Svar: använder fusket Motherlode som man får pengar av.

Redigerar du med Photoshop eller gimp? 
Svar: Photoshop

Använder du ritplatta? 
Svar: Ja, en wacoom bamboo

Har du något djur irl? Vilket/vilka? 
Svar: katt, hund, degus, chinchilla och dammråttor.

Hur kom du på att du ville heta namnet Amanda Lightfield på sso? 
Svar: Ville ha liknande Amanda Lightbell eftersom de bara skulle vara ett extra konto först.

Vad gör du när du har tråkigt i SSO? 
Svar: Är med Shady Pearls

Om du slapp vara "populär" i en dag. vad skulle du göra då?
Svar: ridit runt hela jorvik och njutit av att slippa alla frågor (a'

Varför är de så många på Insta som klagar på att de blir utslängda ifrån SP ?
Svar: Jadu, ingen blir utslängd utan anledning. Sedan är det så att de flesta inte slriver varför de blivit borttagna utan bara får det att låta som om att vi är värsta hemska människorna. Nejmen vi kickar 2 gånger i månaden så de är klart folk åker ut ibland om de inte klarat att vara så aktiva som kraven är på. 

Har du YouTube ?
Svar: Ja, heter Amandalightbell där.

Om du flyttar över till den engelska serven, kommer du inte komma tillbaka till Manada då? Kommer du sluta för gott med Manda? :/
Svar: Busade bara med SP, ska inte byta konto eller något.

Vem var den första som kom in i Shady Pearls?
Svar: Jenny Goldbridge

Om du var tvungen att sälja 5 av dina hästar vilka skulle de vara? 
Svar: Mina andalusier, och sedan har jag ingen aning.

Är du fortfarande vän med Anna Waterdawn? 
Svar: Ja.

Om du inte hade ägt SP, vilken klubb hade du varit med i?
Svar: Rainbow Dragons


Postat av: Anonym

Svarar du inte på VS-frågorna??

<3 Maggie

2014-06-09 @ 21:07:04
Postat av: bard

what va inte jag den först som kom in? :(

Svar: Trore va jen eh
Amanda ~

2014-06-10 @ 14:57:12
Postat av: Sofie Diamondwatcher

Jag var den fjärde! 8D Det kommer jag ihåååg c:

2014-06-11 @ 11:53:09
Postat av: Lara Goldstreet

kan man ladda ner Motherlode?

2014-06-14 @ 20:23:51
Postat av: Alice Frogdotter

SÖÖÖÖÖÖÖÖT

2014-06-15 @ 20:59:00
Postat av: Zoe Deerdawn

Motherlode in my ♥. Skulle inte överleva utan motherlode. xd
Ännu mindre utan testingcheatsenabled true o:

2014-06-28 @ 17:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0