Tack till min fina vän ♥

Skulle vilja skriva ett inlägg tillägnat till fina Sally Bunnybrooke som bloggar på Jorviktheory.blogg.se 

Sally är den personen som det senaste har hjälpt mig fixa till bloggen och få den bättre och nyfräsch. Jag ville ha något lite mer unikt och något mellan Sims och SSO eftersom att det ibland kan ploppa upp inlägg om sims. Sally är OTROOOLIGT duktig på att måla och hon har lagt ned så mycket tid på att hjälpa mig så jag vet inte hur jag kan tacka henne. Sally är en otroligt snäll ochgenerös person och jag vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan henne. Utan Esther (min egna lilla syster♥) hade jag aldrig haft chansen att träffa denna otroliga människa. Och jag kan nog erkänna att jag nog hade stängt ned bloggen utan hennes hjälp.

Så tack så otroligt mycket Salso ♥

Kolla på denna otroligt snygga menybilden hon gjorde till mig - trots att hon hela tiden påpekar att hon inte gillar eller kan måla människor
 KOPIERING AV BILDEN ANMÄLS

Vi planerar att tillsammans ha en sommartävling där ni kan vinna bland annat en målad bild av Salso, vad tycker ni om det? :D

Postat av: Frida Shortcamp

Sjuuuuukt snygg! Håret, näsan, ögonen, ögonfransarna och kransen! *-*

Inte för att vara oschysst men den här gropen mellan munnen och näsan (som alla människor har) ser liiiite för djup ut och läpparna ser lite konstiga ut (vet inte riktigt varför).

Men jag älskar den. Helt underbar!

2014-06-04 @ 12:54:38
Postat av: Frida Shortcamp

Fast nää! Läpparna ser inte konstiga ut!!

2014-06-04 @ 12:56:31
Postat av: Madelyn Flowerwright (Mango)

aa, hon är otroligt duktig!! Ja! Ordna en sådan tävling! Det skulle vara jättekul om du gjorde det! :)

2014-06-04 @ 15:00:50
Din bloggadress: http://loverssohorses.devote.se
Postat av: Zoe Yellowtree

Jaaa ha en tävling!!

2014-06-04 @ 15:36:14
Postat av: Fiona Underland

Hon är duktig! Jag vill så gärna vara med i en sådan tävling och helst vinna den också. Meeen det kommer typ aldrig ske. x)

2014-06-04 @ 22:33:15
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Lily Beebridge

Finaste Amanda, det är klart alla vill det!! ;D

2014-06-07 @ 17:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0