Domännamn

Sitter och funderar på att skaffa domän till Snowgaze.blogg.se. Det jag funderade på var Lightfield.se, men det känns ganska tråkigt och osäkert. En dag kan jag ju helt plötsligt bestämma mig för att byta gubbe, eller så kanske jag tar in någon som kan blogga med mig. 

Under ett år som jag äger domänen kan vad som helst hända, så därför vill jag ha något stilrent och snyggt som kan passa allt. T.ex som lilys "starstableworld" passar allt, om hon byter gubbe, tar in någon som bloggar med henne eller så. ge tips mina fina vänner !:D 

**********.se ?

Domän köpt och kommer snart vara på plats!

Postat av: Wirre Weris Drake

Du kanske har något personligt som betyder lite extra för dig och kan hitta på något med det? Det ska ju vara något som speglar dig, eller ska och ska haha vet inte hur jag ska uttrycka mig x) hoppas du förstår vad jag menar :) var ett litet tips från mig :D

2014-03-13 @ 23:34:38
Din bloggadress: http://dragonforce.blogg.se
Postat av: Hanna skydaughter

Varför inte ta något liknande? T.ex ssoplanet, ssoworld eller något sånt :)

2014-03-14 @ 00:16:15
Postat av: Tove Moonstar

Jag tycker inte att det är tråkigt med ex Lightfield.se. Men ett tips är typ Snowgaze.se. Det är inte allt för personligt, men man fattar ändå att DU äger bloggen. Alla kan ju gästblogga, du kan byta gubbe osv. :)

2014-03-14 @ 06:17:07
Din bloggadress: http://mittlivsomtove.bloggo.nu
Postat av: Tilde Darkstorm

tove snowgaze är ju på amanda lightfield gubben så hon kan inte ta snowgaze.se om hon gör det och byter gubbe (och gubben inte äger snowgaze) så vill hon kanske ha en annan häst t.ex Firedancer som hon skrev tidigare att hon ville ha. amanda mitt tips är:
starstableplanet.se

2014-03-14 @ 07:23:27
Din bloggadress: http://darkstorm.bloggo.nu
Postat av: Lovisa Starheart

Jag tycker att ssoamanda.se kanske duger :)

2014-03-14 @ 07:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0